0

بسته اینترنتی ما چرا زود تمام می‌شود ؟ /راهکارهای مدیریت مصرف بسته اینترنتی

  • کد خبر : 32613
  • 13 اکتبر 2018 - 14:25
بسته اینترنتی ما چرا زود تمام می‌شود ؟ /راهکارهای مدیریت مصرف بسته اینترنتی

بسته اینترنتی ما چرا زود تمام می‌شود؟ کارشناسان راهکارهایی پیشنهاد می‌کنند که می‌توان از آن‌ها برای مدیریت و کنترل مصرف بسته اینترنتی همراه استفاده کرد.

بسته اینترنتی ما چرا زود تمام می‌شود؟ کارشناسان راهکارهایی پیشنهاد می‌کنند که می‌توان از آن‌ها برای مدیریت و کنترل مصرف بسته اینترنتی همراه استفاده کرد.

ممکن است برخی کاربران از اتمام زود هنگام حجم بسته اینترنتی خود گله‌مند باشند.
بعضا گفته می‌شود که این اتفاق به دلیل به‌روزرسانی و فعالیت خودکار نرم‌افزارهای نصب شده روی دستگاه‌های کاربر (گوشی، تبلت و…) در زمان اتصال به اینترنت یا استفاده از نرم افزارهای مالتی مدیا (مثل اینستاگرام و …) یا هک شدن احتمالی مودم می‌افتد.
اما کارشناسان راهکارهایی پیشنهاد می‌کنند که می‌توان از آن روش‌ها برای مدیریت و کنترل مصرف اینترنت همراه استفاده کرد.

یکی از راههای پیشنهادی، استفاده پیشگیری از تمام شدن بسته اینترنتی : از پنل E-Care شرکت ها و نرم افزارهای موبایلی و تطابق آن میزان مصرف واقعی برای کنترل و مدیریت مصرف بهتر، مشاهده و کنترل تاریخچه میزان مصرف در بازه‌های زمانی مختلف است.

مراجعه به مودم مشترک و بررسی وضعیت آپلود و دانلود ثبت شده فرآیند تست و بررسی صحت اطلاعات پنل کاربری هم مورد دیگری است که می‌تواند برای پیشگیری از تمام شدن بسته اینترنتی از سوی کاربر انجام شود. جهت انجام تست و بررسی صحت وضعیت ترافیک مصرفی بسته اینترنتی ، کاربر در پنل اختصاصی خود باید مراحل زیر را انجام دهد:

۱. قطع همزمان ارتباط اصلی مودم و تمام دستگاه های متصل به جز یک دستگاه مجهز به نرم افزار تست و مدیریت میزان مصرف ITM, DU-Meter, STG) My data manager )
۲. اتصال مجدد ارتباط مودم
۳. راه اندازی نرم افزار اندازه گیری حجم ترافیک اینترنت و ثبت ترافیک مصرفی در زمان تست
۴. شروع استفاده از اینترنت(وب گردی، شبکه های اجتماعی، پخش ویدئو، دانلود و آپلود)
۵. قطع ارتباط و اندازه گیری میزان مصرف در طول بازه اتصال و مقایسه ان با موارد ثبت شده در CRM یا پنل کاربری مشترک در همان بازه اتصال

سامانه سنجش سرعت بسته اینترنتی 

۱. ورود به پرتال سازمان به آدرس www.CRA.ir مراجعه به بخش خدمات الکترونیک و انتخاب پنجره سامانه سنجش سرعت شرکت مورد نظر
۲. انتخاب یکی از سرورهای داخل و خارج شبکه و اپراتور
۳. ملاحظه نتایج تست شامل مقادیر تاخیر، سرعت دانلود و آپلود و …
۴. ثبت نتایج تست و ارائه کد رهگیری به مشترک
۵. امکان مشاهده و صحت سنجی نتایج تست در پنل کاربری و سوابق مشترک

منیع:ایسنا

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi