3

برگزاری «روز فرهنگی عراق» به میزبانی منطقه گردشگری عباس آباد

  • کد خبر : 137680
  • 04 ژانویه 2023 - 16:59
برگزاری «روز فرهنگی عراق» به میزبانی منطقه گردشگری عباس آباد

برگزاری «روز فرهنگی عراق» با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم کشور عراق و نزدیکی و آشنایی هر چه بیشتر بین جامعه نخبگانی ایران و عراق انجام شد. به گزارش دانستنی آنلاین ،«روز فرهنگی عراق» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری عراق در ایران در باغ هنر این […]

برگزاری «روز فرهنگی عراق» با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم کشور عراق و نزدیکی و آشنایی هر چه بیشتر بین جامعه نخبگانی ایران و عراق انجام شد.

برگزاری «روز فرهنگی عراق» به میزبانی منطقه گردشگری عباس آباد

به گزارش دانستنی آنلاین ،«روز فرهنگی عراق» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری عراق در ایران در باغ هنر این منطقه فرهنگی و گردشگری اجرا شد.

این برنامه با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم کشور عراق و نزدیکی و آشنایی هر چه بیشتر بین جامعه نخبگانی ایران و عراق برگزار شد.

در این برنامه با نمایش فرهنگ کشور عراق در حوزه‌های شعر، موسیقی، نقاشی، تاریخ علم، غذا و شیرینی، لباس مردم عراق و با اشاره به مشترکات فرهنگی دو کشور و استفاده از ظرفیت روابط تاریخی و عمیق بین ایران و عراق برای ایجاد پیوند‌های محکم‌تر و ایجاد فرصت‌های مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ دو کشور ایران و عراق گام برداشته شد.

در حاشیه برگزاری این روز فرهنگی در باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم کشور عراق در قالب شعر، موسیقی، نقاشی، تاریخ علم، غذا و شیرینی و لباس مردم عراق نمایشگاهی جانبی با حضور هنرمندان عراقی برگزار شد.

گفتنی است؛ این ویژه برنامه با حضور سفیر و رایزن فرهنگی عراق در ایران و با حضور شخصیت‌های برجسته عراقی در حوزه علم و ادب و دانشجویان عراقی مقیم در ایران برگزار و با رونمایی از کتاب پرواز یک و بیست به پایان رسید./روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=137680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi