3

برگزاری دومین دوره اعطای نشان عکس مطبوعاتی سال

  • کد خبر : 27372
  • 06 می 2018 - 8:35
برگزاری دومین دوره اعطای نشان عکس مطبوعاتی سال

برگزاری دومین دوره اعطای نشان عکس مطبوعاتی سال

دومین دوره اعطای نشان عکس مطبوعاتی سال، 23 اردیبهشت ماه در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
فروتن، رئیس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران از حضور ۲۵۵ عکاس در این رویداد خبر داد و گفت: در این دوره ۱۰ دوربین طلایی در دو بخش تک‌عکس و مجموعه عکس اهدا می‌شود.
? رئیس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران درباره اعطای نشان عکس سال مطبوعاتی ایران گفت: برای دومین دوره به کمک شورای سیاست‌گذاری، آیین‌نامه و اساسنامه اجرایی را با حضور چهره‌هایی نظیر محمد فرنود، سیف‌الله صمدیان، رضا معطریان و نیوشا توکلیان تدوین کردیم.
? وی گفت: 255 عکاس در این رویداد شرکت کرده‌اند که در بخش عکس خبری 40 مجموعه و 566 تک‌عکس دریافت کرده‌ایم. در بخش ورزشی 16 مجموعه و 262 تک‌عکس ورزشی، 10 مجموعه و 203تک‌عکس در بخش پرتره مطبوعاتی، 26 مجموعه و 195 تک‌عکس در بخش محیط زیست و 83 مجموعه عکس (شامل 522 عکس) در بخش مستند اجتماعی توسط دبیرخانه دریافت شده است. همچنین 17 اثر مالتی مدیا از 10 عکاس دریافت کرده‌ایم.
? وی اضافه کرد: هر ساله از چند پیشکسوت مطبوعاتی تقدیر به عمل می‌آوریم که کمیته‌ای از اساتید و پیشکسوتان عکاسی شامل محمد سیار، سید عباس میرهاشمی، محسن شاندیز، محمد نوروزی و فرهاد سلیمانی بانی انتخاب هستند.
? به گفته وی، یک بخش تقدیر ویژه هم داریم که از امسال اضافه شده و در نخستین گام استاد اسماعیل عباسی به پاس تلاش ارزشمند در زمینه تدریس، تألیف و ترجمه در زمنه عکاسی خبری تقدیر می‌شود.
?23 اردیبهشت مراسم در خانه هنرمندان برگزار می‌شود و آثار برگزیده به مدت یک هفته در گالری تابستان خانه هنرمندان روی دیوار می‌رود.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi