5

برگزاری اولین کارگاه آموزشی “روابط‌ عمومی دانش‌بنیان”

  • کد خبر : 119419
  • 18 می 2022 - 8:13
برگزاری اولین کارگاه آموزشی “روابط‌ عمومی دانش‌بنیان”

اولین کارگاه آموزشی “روابط عمومی دانش بنیان” با برنامه ریزی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران و تدریس دکتر حمید شکری خانقاه در هفته روابط عمومی ۱۴۰۱ برگزار می شود. به گزارش دانستنی انلاین ، حمید شکری خانقاه نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی و مدرس این کارگاه […]

اولین کارگاه آموزشی “روابط عمومی دانش بنیان” با برنامه ریزی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران و تدریس دکتر حمید شکری خانقاه در هفته روابط عمومی ۱۴۰۱ برگزار می شود.

برگزاری اولین کارگاه آموزشی “روابط‌ عمومی دانش‌بنیان”

به گزارش دانستنی انلاین ، حمید شکری خانقاه نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی و مدرس این کارگاه آموزشی تخصصی روابط عمومی در توصیف این حرکت ارتباطی گفت: سرمایه گذاری بر روی منابع انسانی و فن آوری های نوین ارتباطی به گونه ای که امکان دسترسی به مهارت ها و توانایی ها و آشنایی با فناوری های جدید از طریق آموزش های رسمی و همگانی برای همگان فراهم شود از جمله پیش شرط های اصلی توسعه روابط عمومی دانش بنیان است.

شکری خانقاه اظهار داشت: به عبارتی توسعه روابط عمومی دانش بنیان مستلزم توسعه منابع انسانی خلاق با رویکرد ارتباطات نوین و توسعه سواد ارتباطی است.

وی با تاکید بر توسعه سواد ارتباطی برای مدیران نظام ارتباطات کشور گفت: ایجاد و توسعه روابط عمومی دانش بنیان بستگی به افزایش و توسعه سواد ارتباطی و سواد رسانه ای و نوآوری و خلق ایده های جدید در نظام ارتباطات سازمان ها و جامعه مخاطب دارد. دانش بنیان سازی روابط عمومی مستلزم ایجاد بستری مناسب برای انجام فعالیت های تحقیقاتی و پژوهش های ارتباطی و طرح و برنامه ریزی ارتباطی براساس تحقیق و توسعه است.

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی با تاکید بر نقش محوری مطالعات ارتباطی بیان داشت: به منظور توجه به مقوله نوآوری و به تبع آن، رشد و توسعه روابط عمومی های دانش بنیان باید سرمایه گذاری و توجه کافی به پژوهش، تحقیق، تولید دانش، جامعه محور بشود و سازمان ها شرایط مناسب را برای توسعه روابط عمومی و اجرای برنامه های ارتباطی دانش محور_ و نه داده محور _ فراهم کنند.

این مشاور و برنامه ریز ارتباطی در ادامه گفت: یکی از شاخص های نظام نوآوری در تعیین میزان روابط عمومی دانش بنیان تعداد محققان این حوزه در هر روابط عمومی نسبت به تعداد روابط عمومی ها و سازمان هاست. البته امیدواریم اساتید و پژوهشگران حوزه مدیریت رسانه و روابط عمومی، برای توسعه سواد رسانه ای و سواد ارتباطی و ایجاد روابط عمومی دانش بنیان متمرکز شوند.

حمید شکری خانقاه با تاکید بر نقش سواد روابط عمومی در دانش بنیان سازی روابط عمومی ها تصریح کرد: حرکت به سمت ایجاد و توسعه روابط عمومی دانش بنیان با اشاعه و بکارگیری فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و مدیران و متخصصان حوزه روابط عمومی و رسانه امکان پذیر است، در نتیجه روابط عمومی دانش بنیان با توانایی منحصر به فرد ارتباطی خود در استفاده از دانش و نوآوری در فناوری های روز، برای تحقق اهداف سازمانی و جلب اعتماد مردم و هدایت افکار عمومی در زمره‌ی یک از مشاغل کاملا حرفه ای و تخصصی قرار می‌گیرند که می توانند موفقیت سازمانی را دو صد چندان کنند.

گفتنی است؛ این کارگاه آموزشی تخصصی در هفته روابط عمومی ۱۴۰۱ و تاریخ ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۷ الی ۱۹ که از سوی شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی به نام روابط عمومی دانش بنیان نام گرفته با برنامه ریزی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ایران به صورت رایگان برگزار و در صورت انجام مراحل اداری به شرکت کنندگان گواهینامه آموزشی اعطا می شود./سایت ارتباطات و رسانه ها

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=119419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi