4

بررسی علائم گوناگون و خطرناک ویروس کرونا

  • کد خبر : 76235
  • 24 آبان 1399 - 12:28
بررسی علائم گوناگون و خطرناک ویروس کرونا

دانستنی آنلاین: ایرج خسرونیا، رئیس انجمن متخصصان داخلی از شناسایی علائم جدید و خطرناک ویروس کرونا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از فارس، ایرج خسرونیا رئیس انجمن متخصصان داخلی در پاسخ به این پرسش که «کرونا با چه علائمی مربوط به سیستم گوارش بروز می‌کند؟»، اظهار داشت:کرونا در روزهای اول […]

دانستنی آنلاین: ایرج خسرونیا، رئیس انجمن متخصصان داخلی از شناسایی علائم جدید و خطرناک ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از فارس، ایرج خسرونیا رئیس انجمن متخصصان داخلی در پاسخ به این پرسش که «کرونا با چه علائمی مربوط به سیستم گوارش بروز می‌کند؟»، اظهار داشت:کرونا در روزهای اول که وارد شد، بیشتر علائم تنفسی داشت؛ یعنی فرد با تنگی نفس، سرفه، تب، بی حالی و ضعف عمومی همراه بود ‌اما اکنون بیماران با علائم گوناگون مراجعه می‌کنند؛ برای نمونه بیماری با علائم سکته مغزی، بیماری دیگر با علائم سکته قلبی یا فردی با خونریزی دستگاه گوارش و یکی هم با اسهال و استفراغ به پزشک مراجعه می‌کند.

رئیس انجمن متخصصان داخلی اضافه کرد:‌ بنابراین هر بیماری که به پزشک مراجعه می‌کند پزشک باید به فکر ابتلای فرد به کرونا باشد؛ مگر اینکه خلاف آن ثابت شود و اکنون این یکی از مشکلاتی است که داریم.

خسرونیا افزود: وقتی بیماری فرد دیر تشخیص داده می‌شود، این فرد با بیماری در جامعه حضور پیدا می‌کند و باعث آلودگی دیگران می‌شود. وقتی فرد دچار اسهال و استفراغ می‌شود، فکر نمی‌کند مبتلا به کرونا شده و با همین حالت به محل کار یا جای دیگر می‌رود و ایجاد آلودگی می‌کند؛‌ بنابراین باعث شیوع بیشتر بیماری می‌شود.

انتهای پیام/

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=76235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi