5

برای ثبت نام در مدارس، واکسیناسیون کرونا اجباری است؟

  • کد خبر : 125343
  • 11 جولای 2022 - 16:14
برای ثبت نام در مدارس، واکسیناسیون کرونا اجباری است؟

صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ تکلیف و اجباری برای انجام واکسیناسیون دانش آموزان به عنوان پیش شرط ثبت نام در مدارس وجود ندارد. به گزارش دانستنی آنلاین به نقل از انتخاب، صادق ستاری فرد درباره اجبار واکسیناسیون کرونا برای ثبت نام در مدارس گفت: تاکنون، هیچ تکلیف و اجباری برای […]

صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ تکلیف و اجباری برای انجام واکسیناسیون دانش آموزان به عنوان پیش شرط ثبت نام در مدارس وجود ندارد.

به گزارش دانستنی آنلاین به نقل از انتخاب، صادق ستاری فرد درباره اجبار واکسیناسیون کرونا برای ثبت نام در مدارس گفت: تاکنون، هیچ تکلیف و اجباری برای انجام واکسیناسیون کرونا به عنوان پیش شرط ثبت نام در مدارس برای دانش آموزان وجود ندارد و ما چنین پیش شرطی تعیین نکرده‌ایم و ستاد ملی کرونا نیز تاکنون مصوبه‌ای برای اجبار واکسیناسیون دانش آموزان برای حضور در مدرسه به ما ارائه نداده است.
برای ثبت نام در مدارس واکسیناسیون کرونا اجباری است؟

 

وی افزود : تقاضای ما از مدارس این است که با توجه به نبود چنین پیش شرطی، ثبت نام دانش آموزان به مانند قبل بر اساس ضوابط ابلاغی انجام دهند.

برای ثبت نام در مدارس واکسیناسیون کرونا اجباری است؟

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: حدود ۹۰ در صد فرهنگیان دوز دوم و بیش از نیمی از این آن‌ها دوز سوم و حدود ۸۰ درصد دانش آموزان متوسطه دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند./انتخاب

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=125343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi