0

با اعزام هیاتی به عراق مشکلات دانشجویان عراقی ایران حل میشود

  • کد خبر : 141467
  • 13 اردیبهشت 1402 - 12:23
با اعزام هیاتی به عراق مشکلات دانشجویان عراقی ایران حل میشود

دانستنی آنلاین:رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم   با اشاره به حل مشکلات دانشجویان عراقی گفت: یک هیأت برای حل مشکلات دانشجویان عراقی در ایران خرداد به این کشور اعزام خواهد شد. به گزارش دانستنی آنلاین: دکتر وحید حدادی اصل افزود:زمانی که وزیر علوم عراق به ایران سفر کردند، جلسه خوبی با وی برگزار و […]

دانستنی آنلاین:رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم   با اشاره به حل مشکلات دانشجویان عراقی گفت: یک هیأت برای حل مشکلات دانشجویان عراقی در ایران خرداد به این کشور اعزام خواهد شد.

به گزارش دانستنی آنلاین: دکتر وحید حدادی اصل افزود:زمانی که وزیر علوم عراق به ایران سفر کردند، جلسه خوبی با وی برگزار و پیرو آن هیئت و کمیته مشترک تشکیل شد.

وی بیان کرد: وزیر علوم روز گذشته کمیته مشترک ما را احضار کرد و قرار شد، اعزام دانشگاه‌ها به کشور عراق با یک نظمی از سوی وزارت علوم برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم عنوان کرد: اکنون درحال حل مشکلات دانشجویان عراقی در دانشگاه‌های دولتی و خصوصی هستیم.

وی ادامه داد: انشاالله اگر کمیته مذکور تشکیل شود، اول خرداد به کشور عراق اعزام می‌شود که تمام مشکلات دانشجویان عراقی در ایران را حل کنیم.

حدادی اصل افزود: همچنین ارزیابی کنیم که چه پردیس و دانشگاه‌هایی می‌توانند آنجا فعالیت کنند که گزارش آن نیز ارائه خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۲ / ۵. تعداد امتیازات: ۱۵

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=141467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi