3

بازی کودکان و تربیت فرزندان

  • کد خبر : 12728
  • 19 آوریل 2017 - 9:23
بازی کودکان و تربیت فرزندان

بازی کودکان از نظر روان شناسان مهم ترین و کارآمد ترین فعالیت دوران کودکی می باشد و به وسیله ی آن می توان کودک را از نظر جسمی، روحی و اجتماعی به رشد فوق العاده ای رساند. متأسفانه درجوامع کنونی به این بعد از بازی توجه نمی شود و فقط به آن از منظر سرگرم کردن کودکان نگریسته می شود

#بازی_کودکان #تربیت_فرزندان #بیشتر_بدانیم #دانستنی
بازی کودکان از نظر روان شناسان مهم ترین و کارآمد ترین فعالیت دوران کودکی می باشد و به وسیله ی آن می توان کودک را از نظر جسمی، روحی و اجتماعی به رشد فوق العاده ای رساند. متأسفانه درجوامع کنونی به این بعد از بازی توجه نمی شود و فقط به آن از منظر سرگرم کردن کودکان و پرکردن وقت آنها نگریسته می شود . به همین خاطر فرزندان ساعت های طولانی را به بازی های کامپیوتری اختصاص می دهند و پدر ومادر اصلاً توجهی به محتوای این بازی ها و ساعات بازی کودکان خود نمی کنند. در صورتی که نوع و محتوای بازی می تواند روحیات ، شخصیت و قدرت تفکر و تعقل کودک را تحت تأثیر خود قرار دهد بر این اساس در این نوشتار پایگاه دانستنی آنلاین، بازی کودکان و نقش آن در ابعاد مختلف رشد کودک و یادگیری او به صورت ویدئویی مورد بررسی قرار می گیرد.

در این ویدئو، دکتر فائزه جواد لاریجانی فوق تخصص نفرولوژی کودکان، مطالبی را درخصوص بازی کودکان و توصیه هایی را در خصوص تربیت فرزندان ارائه می دهند.

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=12728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi