1

دلایل معرفی زودهنگام بازی های Starfield و The Elder Scrolls VI

  • کد خبر : 32938
  • 05 آبان 1397 - 11:20
دلایل معرفی زودهنگام بازی های Starfield و The Elder Scrolls VI

اکنون پیت هاینز (Pete Hines) مدیر عامل استودیوی بتسدا در رابطه با دلیل معرفی زود هنگام بازی های Starfield و The Elder Scrolls VI توضیحاتی را ارائه داده است.

می‌توان استودیو‌ی بتسدا (Bethesda) را جزو معدود سازندگانی محسوب کرد که پس از معرفی یک بازی، در طی چند ماه آینده آن را عرضه می‌کند. با این حال امسال در مراسم E3 شاهد معرفی دو بازی بزرگ و پرطرفدار از این استودیو بودیم. البته نه تاریخ انتشاری را به ما نشان داد و نه اطلاعاتی. اکنون پیت هاینز (Pete Hines) مدیر عامل استودیوی بتسدا در رابطه با دلیل معرفی زود هنگام بازی های Starfield و The Elder Scrolls VI توضیحاتی را ارائه داده است.

 

معرفی زودهنگام بازی های Starfield و The Elder Scrolls VI

همانطور که خبر دارید در طی مراسم E3 تنها چیزی که از بازی The Elder Scrolls VI مشاهده کردیم فقط یک تیزر معرفی بود. پیتر هاینز در این مورد اعلام کرده است که آن‌ها از این پس نیز رویه‌ی قبل خود یعنی معرفی بازی تنها چند ماه مانده به انتشار را در پیش خواهند گرفت. در رابطه با این بازی های Starfield و The Elder Scrolls VI معرفی شده نیز اعلام کرد که استودیو قصد داشته است که برای طرفداران شفاف‌سازی کند.

آیا بهتر نبود که چند سال دیگر به صورت سورپرایز در یک نمایشگاه اعلام می‌کردیم که در حال ساخت یک بازی به نام Starfield هستیم که در طی چند ماه اخیر منتشر می‌شود؟
البته که بهتر بود. ولی در همین حین بازی‌بازان با خود فکر می‌کردند که استودیو تنها برروی عنوان Fallout 76 کار می‌کند و این چیزی نیست که ما بخواهیم.

هاینز همچنین بیان کرد با این که بازی های Starfield و The Elder Scrolls VI معرفی شده‌اند. ولی هیچ کدام حتی به مرحله‌ای نزدیک انتشار هم نرسیده‌اند.

من شدیدا تلاش می‌کنم که انتظارات هوادارنمان را برآورده کنم. ولی اینطور نیست که امسال Fallout 76، سال بعد Starfield و سال بعد از آن The Elder Scrolls VI را عرضه کنیم. ما تنها قصد داشتیم که برای هوادارانمان شفاف‌سازی کنیم و به آنان اعلام کنیم که بازی بعدی ما یک عنوان تک‌نفره (Starfield) و بعد از آن نیز The Elder Scrolls VI است.

استودیوی بتسدا زمان انتشار بازی The Elder Scrolls VI را اعلام کرد

همان‌طور که خبر دارید استودیوی بتسدا اکنون ۴ شعبه در سراسر جهان دارد. پیت هاینز تایید کرده است که زیاد بودن کارمندان در این استودیو بدین معنا نیست که روند ساخت بازی‌ها سرعت بسیار بالاتری را به خود می‌گیرند. در رابطه با بازی The Elder Scrolls VI نیز گفت که تا نسل بعد کنسول‌ها شاهد عرضه‌ی آن نخواهیم بود:

من حتی نمی‌دانم تا زمانی که این بازی منتشر شود دنیا چه شکلی خواهد شد!
البته می‌دانم که نسل بعدی کنسول‌ها عرضه شده‌اند.

همچنین در انتها آقای هاینز تلاش کرد تا کمی به هواداران این استودیو آرامش دهد و آنان را به صبر دعوت کند:

یک نفس عمیق بکشید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. مطمئن باشید که ما به شما چیزی ارائه خواهیم داد که عاشقش خواهید شد.

در حال حاضر استودیوی بتسدا در حال کار برروی بازی Fallout 76 است . این بازی در تاریخ ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۴ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: گیمفا

این مطلب را هم بخوانید: بازی FIFA 19 و نقد و بررسی آن | فوتبال واقعی اینجاست!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi