1
واکنش فوق ستاره فوتبال ایران به پیروزی پرسپولیس

بازگشت اسطوره با یک پست اینستاگرامی!

  • کد خبر : 142102
  • 19 می 2023 - 23:03
بازگشت اسطوره با یک پست اینستاگرامی!

دانستنی آنلاین: علی دایی فوق ستاره فوتبال ایران که مدت زمان زیادی بود سکوت کرده و در اینستاگرام فعالیتی نداشت، در پی قهرمانی تیم پرسپولیس، با انتشار یک پست جدید به این شبکه اجتماعی بازگشت. به گزارش دانستنی آنلاین، علی دایی اسطوره فوتبال ایران که میلیون ها نفر هوادار و هزارن نفر فالوئر‌های دارد و […]

دانستنی آنلاین: علی دایی فوق ستاره فوتبال ایران که مدت زمان زیادی بود سکوت کرده و در اینستاگرام فعالیتی نداشت، در پی قهرمانی تیم پرسپولیس، با انتشار یک پست جدید به این شبکه اجتماعی بازگشت.

به گزارش دانستنی آنلاین، علی دایی اسطوره فوتبال ایران که میلیون ها نفر هوادار و هزارن نفر فالوئر‌های دارد و در ماه‌های اخیر تعدادی از پست‌های او رکورد اینستاگرام در بین ایرانی‌ها را شکست، این بار قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را با انتشار تصویری از لحظه بالابردن جام توسط بازیکنان تیم پرسپولیس، این پیروزی را  تبریک گفت.

از علی دایی همواره به عنوان یک اسطوره ملی یاد می شود. وی علاوه بر افتخارات ورزشی فراوانش، فعالیت های زیادی در راستای کمک به مردم انجام داده است. دایی تا قبل از سال ۲۰۲۱ با ۱۰۹ گل زده در ۱۴۹ بازی، رکورد بیشترین گل ملی زده شده در فوتبال مردان جهان را دارا بود. در سال ۲۰۲۱ رکورد او توسط کریستیانو رونالدو شکسته شد.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142102

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi