5

وعده وزیر صمت درباره خبر‌های خوب از بازار لوازم خانگی

  • کد خبر : 114481
  • 01 فوریه 2022 - 15:00
وعده وزیر صمت درباره خبر‌های خوب از بازار لوازم خانگی

وزیر صمت: در روز‌های آینده خبر‌های خوبی در حوزه لوازم خانگی منتشر خواهد شد و در حوزه جهیزیه ۸ شرکت تولیدی برای ارائه تخفیف اعلام آمادگی کردند. افزایش قابل توجه قیمت لوازم خانگی به گزارش دانستنی انلاین ،  سیدرضا فاطمی امین در حاشیه نشست با رئیس سازمان صداو سیما با بیان اینکه اگرچه در ۲ […]

وزیر صمت: در روز‌های آینده خبر‌های خوبی در حوزه لوازم خانگی منتشر خواهد شد و در حوزه جهیزیه ۸ شرکت تولیدی برای ارائه تخفیف اعلام آمادگی کردند.

افزایش قابل توجه قیمت لوازم خانگی

به گزارش دانستنی انلاین ،  سیدرضا فاطمی امین در حاشیه نشست با رئیس سازمان صداو سیما با بیان اینکه اگرچه در ۲ سال اخیر افزایش قابل توجهی در قیمت لوازم خانگی داشتیم، اما در چند ماه گذشته این موضوع مدیریت شده است گفت: در یکی دو مورد افزایش قیمت داشتیم که تولیدکنندگان برای برگرداندن قیمت‌ها به سابق اعلام آمادگی کردند.

صنعت لوازم خانگی صنعت رو به رشدی است

فاطمی امین با اشاره به اینکه صنعت لوازم خانگی صنعت رو به رشدی است افزود: تولید لوازم خانگی در سال، از ۸ میلیون دستگاه به ۱۶ میلیون دستگاه رسیده است که رشد قابل توجهی در تولید و تنوع محصول داشتیم.

وی گفت: صنعت خودرو یک صنعت بزرگ و پرچالش است، اما نباید چالش‌های فعلی ما را به مرحله‌ای برساند که کل ظرفیت تولید را نادیده بگیریم.

وزیر صمت افزود: طرح‌های مختلفی درباره خدمات پس از فروش، اصلاح ساختار صنعت خودرو و افزایش کیفیت خودرو داریم که در یک برنامه زمانبندی دو ساله اجرا خواهد شد، اولویت ما کیفیت و نظارت بیشتر بر آن است.

مشکل نیمی از کارگران معدن خواف برطرف شد

وی درباره انتخاب بهره‌بردار جدید معدن خواف گفت: خواف، معدن بزرگی است، انتخاب بهره‌بردار جدید، چالش‌های حقوقی دارد که اگر این این انتخاب سریع انجام می‌شد با چالش‌ها و آسیب‌های زیادی روبرو می‌شد.

وی با بیان اینکه بهره بردار مدعی بود و پیگیری حقوقی انجام می‌داد افزود: فاصله زمانی یک تا ۲ ماهه برای انتخاب بهره بردار جدید خللی در کار ایجاد نمی‌کند، اما اگر کار را اصولی انجام ندهیم ممکن است عوارض بدتری داشته باشد.

کمک به شفافیت مسائل اقتصادی

وی درباره دیدار با رئیس سازمان صداو سیما گفت: در چند وقت اخیر مقام معظم رهبری به دو نکته مهم جهاد اقتصادی و جهاد تبیینی اشاره کردند که این جلسه با همین محور برگزار شد تا کار مشترکی با صداو سیما درباره موضوعات جهاد تبیینی و ظرفیت‌های بخش اقتصادی انجام دهیم.

وزیر صمت افزود: کار مشترکی که از امروز با صداو سیما آغاز می‌کنیم کمک می‌کند تا مسائل اقتصادی برای مردم شفاف‌تر شود.

فاطمی امین گفت: با صداو سیما توافق کردیم تا پرونده‌های ویژه‌ای در رابطه با موضوعات مختلف باز شود و رسانه هم کمک کند تا مطالبات مردم منعکس شود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا ارتباطی که با رسانه داریم باعث ایجاد امید در بین مردم شود./صدا و سیما

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=114481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi