2

طرح تحریک تقاضا در بازار صنایع‌دستی کرمان با ارائه کارت اعتباری

  • کد خبر : 129997
  • 08 آبان 1401 - 13:16
طرح تحریک تقاضا در بازار صنایع‌دستی کرمان با ارائه کارت اعتباری

دانستنی آنلاین/ کرمان: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از اجرای طرح تحریک تقاضا در بازار صنایع‌دستی با ارائه کارت اعتباری خرید در این استان خبر داد. فریدون فعالی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: خوشبختانه به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با صندوق کارآفرینی امید، طرح تحریک تقاضا در صنایع‌دستی کرمان اجرایی […]

دانستنی آنلاین/ کرمان: مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از اجرای طرح تحریک تقاضا در بازار صنایع‌دستی با ارائه کارت اعتباری خرید در این استان خبر داد.

صنایع دستی کرمان

فریدون فعالی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: خوشبختانه به دنبال انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با صندوق کارآفرینی امید، طرح تحریک تقاضا در صنایع‌دستی کرمان اجرایی شد و مردم می‌توانند با دریافت کارت اعتباری از ۲ تا ۲۰ میلیون تومان، صنایع‌دستی خرید کنند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان با بیان اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ اعطا می شود افزود: این طرح برای اولین بار در استان کرمان اجرایی شده که شروع آن از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌ دستی کرمان است.

او با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان منعقد شده است افزود: با توجه به اینکه غرفه صندوق کارآفرینی امید در محل این نمایشگاه ایجاد شده است کسانی که علاقمند هستند از این مزایا استفاده کنند می توانند جهت دریافت این کار به غرفه این صندوق مراجعه کنند.

فعالی با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات یکساله با نرخ 10 درصد است و ارائه چک و یا سفته از شرایط دریافت این کارت اعتباری است خاطرنشان کرد: پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان از تاریخ ۵ تا ۹ آبان‌ماه سالجاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کرمان در حال برگزاری است. / ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=129997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi