3

ایجاد دسترسی به مقالات علمی ایرانی در رابطه با کرونا توسط انتشارات کوثر

  • کد خبر : 69289
  • 22 مارس 2020 - 15:07
ایجاد دسترسی به مقالات علمی ایرانی در رابطه با کرونا توسط انتشارات کوثر

دانستنی آنلاین:انتشارات کوثر در راستای مسئولیت اجتماعی خود تمام مقالات مرتبط با کووید۱۹ را که توسط محققین ایرانی نوشته شده و یا در مورد ایران است در یک صفحه گردهم آورده. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در معرفی انتشارات کوثر آمده است: انتشارات کوثر با مدیریت دکتر سید محمد میری بزرگترین ناشر تخصصی فعال […]

دانستنی آنلاین:انتشارات کوثر در راستای مسئولیت اجتماعی خود تمام مقالات مرتبط با کووید۱۹ را که توسط محققین ایرانی نوشته شده و یا در مورد ایران است در یک صفحه گردهم آورده.

انتشارات کوثر

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در معرفی انتشارات کوثر آمده است: انتشارات کوثر با مدیریت دکتر سید محمد میری بزرگترین ناشر تخصصی فعال مجلات در بخش خصوصی است که افتخار همراهی بیش از هفتاد ژورنال علمی-پژوهشی بین المللی را در کارنامه خود دارد.

در حال حاضر سردبیران نشریات کوثر با استفاده از امکانات نرم افزاری، زیرساخت فنی و همراهی تیم مشاور کوثر توانسته اند با پیش بینی و اجرای یک برنامه بلندمدت و روند منظم انتشار، سطح علمی و وضعیت شاخصهای علم سنجی خود را ارتقا داده و به مرور از سیاستهای مدیریت اقتصادی نشریات مطابق با مدلهای درآمدی جدید در صنعت نشر دنیا استفاده نمایند.

با تخصصی شدن امور اجرایی نشر در کوثر و تمرکز تلاشهای سردبیر و اعضای هیئت تحریریه مجله در امورعلمی، روند نشر و نمایه سازی مجلات همواره با نظم، دقت و مطابق باکیفیت استاندارد روز ادامه خواهد یافت. سایت آرتیکل ایکس با هدف تسهیل ارتباط این مجموعه با کاربران داخل ایران، برنامه ریزی و اجرا شده است و امید است این ارتباط، گام موثری در تسهیل و تسریع اطلاع رسانی و خدمات رسانی به جامعه پژوهشی کشورمان باشد.

انتشارات کوثر، تمام مقالات مرتبط با کووید۱۹ را که توسط محققین ایرانی نوشته شده و یا در مورد ایران است در یک صفحه گردهم آورده است.
برای مشاهده لیست آخرین مقالات به این لینک مراجعه نمایید:

مقالات انگلیسی محققان ایرانی

دانستنی آنلاین

از کلیه سازمان ها، نهادها و شرکت هایی که در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در مقابل شیوع ویروس کرونا خدماتی را به جامعه و شهروندان می رسانند، دعوت می شود با شرکت در پویش بازتاب اقدامات فردی و سازمانی بر پایه مسئولیت اجتماعی اقدامات خود را جهت انتشار در پایگاه خبری دانستنی‌آنلاین ارسال نمایند. پایگاه خبری دانستنی‌آنلاین به عنوان یک رسانه وظیفه خود می داند تا اقدامات ماثر  سازمان ها و نهاد و شرکت های مختلف را بازنشر دهد و به اطلاع عموم برساند تا این اقدامات هم الگویی باشد برای دیگر سازمان ها و هم بازتابی باشد از همبستگی ملی برای گذر از این بحران اجتماعی.

#پویش-بازتاب-اقدامات-فردی-و-سازمانی-بر-پایه-مسئولیت-اجتماعی

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=69289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi