2

اولین پژو ۲۰۰۸ در کارخانه ایران خودرو تولید شد

  • کد خبر : 12948
  • 04 اردیبهشت 1396 - 16:04
اولین پژو ۲۰۰۸ در کارخانه ایران خودرو تولید شد

پس از مدتها حدس و گمان در مورد اینکه نسخه تولیدی پژو ۲۰۰۸ در ایران خودرو نمونه قدیمی یا فیس لیفت آن است بالاخره اولین دستگاه از این خودرو از خط تولید خارج شده و مشخص شد نسخه جدید پژو ۲۰۰۸ شرکت ایکاپ همان نمونه نمایش داده شده در نمایشگاه بین المللی تهران میباشد. ایران […]

پس از مدتها حدس و گمان در مورد اینکه نسخه تولیدی پژو ۲۰۰۸ در ایران خودرو نمونه قدیمی یا فیس لیفت آن است بالاخره اولین دستگاه از این خودرو از خط تولید خارج شده و مشخص شد نسخه جدید پژو ۲۰۰۸ شرکت ایکاپ همان نمونه نمایش داده شده در نمایشگاه بین المللی تهران میباشد.

ایران خودرو که در قرارداد خود با شرکت پژو فرانسه برنامه مونتاژ و واردات پژوهای جدید در ایران را بر عهده دارد، به صورت قطعی تولید رسمی پژو ۲۰۰۸ جدید را آغاز کرد. این خودرو با موتور توربو ۱۶۳ اسب بخاری ۱.۶ لیتری عرضه م یشود و طبق گفته مدیران شرکت ایران خودرو در حدود ۹۰ میلیون تومان قیمت این خودرو خواهد بود.
پژو ۲۰۰۸ نیوفیس از یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با فناوری QUICK SHIFT بهره م یبرد. پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت در فاز اول با تیراژ تولید حدودی سه هزار دستگاه به بازار عرضه می شود و ثبت نام آن از اوایل اردیبهشت ۹۶ آغاز می شود.
همچنین تحویل این خودرو برای اواخر بهار سال ۹۶ پیش بینی شده است. پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت تولید داخل، به موتور ۱.۶ لیتری توربو ۱۶۳
اسب بخار و گیربکس شش سرعته اتوماتیک مجهز است. مانیتور، دوربین و سنسور پارک عقب، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، تودوزی پارچه، ۶ کیسه هوا، کروزکنترل و محدود کننده سرعت، شیشه ها و آینه های برقی و… از جمله آپش نهای اصلی پژو ۲۰۰۸ نیوفیس است.
مطالبات معوق ایران خودرو به قطعه سازان به صفر رسید رئیس هیات مدیره انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه سال ۹۵ نقطه عطفی در مسیر فعالیت های اقتصادی و اجتماعی در کشور بود ، اظهار داشت : امید است سال آینده ، سال خوبی به لحاظ افزایش تولید و اشتغال زایی در کشور باشد.

رضا رضایی در نشست خبری با خبرنگاران با توجه به ورود هیات های بزرگ اقتصادی و صنعتی در پسابرجام گفت : در جریان پسا برجام و در سال
۹۵ شاهد حضور هیات های بزرگی از خودروسازی و قطعه سازی در کشور بودیم به طوری در این راستا تاکنون قراردادهایی دررده های اول قطعه
سازی با همتایان خارجی منعقد شده است. وی تصریح کرد : شرکت پژو با توجه به سابقه همکاری که با ایران داشت اولین گام همکاری را برداشت و پس از آن سیتروئن و رنو و هم اکنون نیز فولکس واگن در حال آغاز همکاری با ماموت است چنانکه پیش بینی می شود در سه ماهه دوم سال آینده این قرارداد نهایی و اجرایی شود. وی با اشاره به رشد تولید خودرو و تاثیر آن بر صنعت قطعه سازی گفت : رشد ۴۰ درصد تولیدی که در سال جاری در صنعت خودرو رخ داد در افزایش تولید و کاهش هزینه های سربار در صنعت قطعه سازی تاثیری بسیار خوبی داشت و موجب رونق در این بخش از صنعت گردید. وی همچنین در خصوص تاثیر ۴۰ درصدی رشد تولید خودرو در سال جاری در میزان مطالبات قطعه سازان گفت : البته شرکتهای خودروساز در پرداخت مطالبات عملکرد خوبی داشته اند و امروز میزان مطالبات قطعه سازان همان ۵ هزار میلیاردی است که اعلام شده است هر چند کل این رقم معوقه نیست.
وی افزود : در حال حاضر ایران خودرو مطالبات معوقه ای ندارد و سایپا نیز معوقات خود را کاهش داده است.

فروش نوروزی محصولات شاسی بلندایران خودرو

فروش فوری محصولات شاسی بلند ایران خودرو از یازدهم اسفندماه آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت .
در فروش ویژه نوروز ایران خودرو، دو محصول سوزوکی گراندویتارا فیس لیفت در رنگ های سفید، خاکستری، مشکی و هایما توربو اتومات کی در رنگ های خاکستری، سفید، مشکی و نقره ای عرضه شده است. موعد تحویل خودروهای ثبت نامی ۲۰ روزه است. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی ikco.iranecar.com نسبت به نام نویسی در این طرح اقدام کنند.

در جریان پسا برجام و در سال ۹۵ شاهد حضور هیات های بزرگی از خودروسازی و قطعه سازی در کشور بودیم به طوری در این راستا تاکنون قراردادهایی درردههای اول قطعه سازی و دوم با همتایان خارجی منعقد شده است.

منبع: ویژه نامه دنیای اقتصاد غرب استان تهران

گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=12948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi