2

اهمیت مشتری مداری + ویدئو

  • کد خبر : 22954
  • 09 بهمن 1396 - 11:35
اهمیت مشتری مداری + ویدئو

اهمیت مشتری مداری + ویدئو

اکثر شرکت­ ها در محيط کسب وکار رقابتي و جهاني شدن امروز اهميت مشتری مداری و مشتری­ گرایي را درك کرده­ اند. مشتری­ گرایي عمدتاً مرتبط با رفاه مشتریان است. مشتری­ گرایي عمدتاً خود را از طریق اولویت­ گذاری تخصيص منابع بر مبنای فراهم ­کردن ارزش برتر و رضایت مشتری آشکار مي­ سازد.

محققان در حوزه بازاریابي، مشتری ­گرایي را از دو منظر مي­ نگرند: عنصری از فرهنگ سازماني و یا رویکرد راهبردی سازمان. نوبل و همکارانش (۲۰۰۲) رویکرد فرهنگ رقابتي را پيشنهاد کردند که رویکرد راهبردی مشتری­ گرایي را به عنوان یك زیر بعد از فرهنگ سازماني مورد بررسي قرار مي­ دهد که در واقع این رویکرد مشتمل بر دو دیدگاه مطرح شده ازسوی صاحبنظران است تحقيقات زیادی در زمينه مشتری­ گرایي انجام شده است، اما بيشتر تحقيقات انجام شده متمرکز بر نتایج حاصل از مشتری­گرایي هستند.

در ویدئوی زیر اهمیت مشتری مداری و ارتباط حرفه ای با مشتری به زبان ساده بیان شده است.
<

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=22954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi