5

انتصاب حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل شرکت ایندامین

  • کد خبر : 33568
  • 01 دسامبر 2018 - 14:20
انتصاب حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل شرکت ایندامین

با انتصاب حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل شرکت ایندامین؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید شرکت ایندامین در این شرکت برگزار شد.

با انتصاب حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل شرکت ایندامین ؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل پیشین و جدید شرکت ایندامین در این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از سایپا نیوز در این مراسم قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرکت ایندامین جزء شرکت های خوب و با اهمیت گروه سایپا است که نیاز است با همکاری و همدلی و پیاده سازی منشور سازمانی به جایگاه ارزنده خود در بازار داخلی و خارجی دست یابد.

انتصاب حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل شرکت ایندامین

دکتر علی مسیبی بهروز افزود: استراتژی جدید گروه سایپا خودگردان کردن شرکت های زیر مجموعه است به همین منظور شرکت ایندامین باید از همه ظرفیت های موجود استفاده و محصولات با کیفیت برای شرکت های خودرو ساز، خدمات پس از فروش و بازار مصرف تولید و ارائه کند.

قائم مقام مدیر عامل گروه سایپا در این جلسه معارفه خاطر نشان کرد: امیدواریم براساس برنامه هدفمند و همکاری همه جانبه؛ گروه سایپا بتواند با افزایش تولید و قیمت مناسب و سودآور به جایگاه ارزنده و ویژه خود برسد.

در مراسم انتصاب حسین شهریاری به عنوان مدیرعامل شرکت ایندامین مدیر عامل پیشین شرکت ایندامین گزارشی از اقدامات و برنامه های زمان تصدی خود ارائه داد.

مهندس حسین شهریاری مدیر عامل جدید این شرکت ضمن قدردانی از زحمات انجام شده گفت: اتحاد و یکدلی همه همکاران از خط تولید تا ستاد می تواند باعث رشد و شکوفایی این شرکت شود تا شرایط سخت تحریم را پشت سر بگذاریم.

منبع: سایپا نیوز

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=33568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi