2

انتصاب اعضای کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه نفت

  • کد خبر : 120298
  • 31 می 2022 - 20:30
انتصاب اعضای کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه نفت

طی احكامی جداگانه از سوی مديرعامل شركت مهندسی و توسعه نفت اعضای کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شدند. به گزارش دانستنی انلاین ، ابوذر شریفی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت در احکامی جداگانه دبیر و اعضای کمیته‌ مسئولیت اجتماعی شرکت متن را منصوب کرد. این کمیته با هدف تعامل […]

طی احكامی جداگانه از سوی مديرعامل شركت مهندسی و توسعه نفت اعضای کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه نفت منصوب شدند.

انتصاب اعضای کمیته مسئولیت اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه نفتبه گزارش دانستنی انلاین ، ابوذر شریفی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت در احکامی جداگانه دبیر و اعضای کمیته‌ مسئولیت اجتماعی شرکت متن را منصوب کرد.

این کمیته با هدف تعامل مؤثر با ذینفعان کلیدی و بهبود روابط با جوامع محلی و نیز تسهیل شرایط کاری طرح‌ها و پروژه‌ها در این جوامع و در راستای ابلاغ سیاست‌ها و نظام‌نامه نحوه ایفای مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت، از سوی مقام عالی وزارت تشکیل شده است.

بنا براین گزارش؛ شهرام فرضی مشاور اجتماعی شرکت مهندسی و توسعه نفت بعنوان دبیر این کمیته و همایون کاظمینی سرپرست طرح توسعه میادین نفتی سپهر و جفیر و مشاور مدیرعامل در امور طرح‌ها، محمد محرابی سرپرست حراست، علی محسن‌زاده سرپرست مدیریت منابع انسانی، پویان قنبری سرپرست مدیریت خدمات اداری و پشتیبانی طرح‌ها، کورش رضازاده رئیس HSE و سیدعلی سید بهشتی رئیس روابط عمومی بعنوان اعضای این کمیته منصوب شدند./روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=120298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi