مردم نسبت به رنگهای متفاوت، واکنشهای متفاوتی نشان میدهند و اگر شما بدانید که هر رنگی چه تأثیری در ذهن مخاطبانتان میگذارد، میتوانید راحتتر مخاطب مورد نظرتان را تحت تأثیر قرار بدهید. برای نمونه رنگ بنفش، از پایداری رنگ آبی و انرژی رنگ قرمز بهره میبرد و در این رنگ، صفاتی چون تجمل، نجابت، بلند همتی و قدرتمندی خودنمایی میکنند. پس از مطالعه این اینفوگرافیک، با اهمیت بودن انتخاب رنگ در بازاریابی برای شما بدیهی خواهد شد.
انتخاب رنگ در بازاریابی چه اهمیتی دارد؟
منبع: اینفونگاره
گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین