4

انتخاب اسم «پیروز» برای تنها یادگار «ایران»

  • کد خبر : 122412
  • 17 ژوئن 2022 - 9:59
انتخاب اسم «پیروز» برای تنها یادگار «ایران»

تیم نگهداری از تنها یادگار باقیمانده از ماده یوزپلنگ ایرانی(ایران) که در شرایطی متولد شد که نام «پیروز» را برای این توله یوزپلنگ بانتخاب کردند. به گزارش دانستنی آنلاین، علیرضا شهرداری مسئول نگهداری از  تنها یوز پلنگ باقیمانده تازه متولد شده  در اسارت،  با انتشار ویدیویی از شرایط مناسب این یوزپلنگ نر خبر داد و […]

تیم نگهداری از تنها یادگار باقیمانده از ماده یوزپلنگ ایرانی(ایران) که در شرایطی متولد شد که نام «پیروز» را برای این توله یوزپلنگ بانتخاب کردند.

به گزارش دانستنی آنلاین، علیرضا شهرداری مسئول نگهداری از  تنها یوز پلنگ باقیمانده تازه متولد شده  در اسارت،  با انتشار ویدیویی از شرایط مناسب این یوزپلنگ نر خبر داد و گفت: نام این یوز را «پیروز »انتخاب کرده است.

شهرداری با اشاره به اینکه این یوز پلنگ ۴۷ روزه شده  است و در مدت طی شده تیم نگهداری از یوز چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته و در این مدت حتی شرایط یوز باقیمانده به استفاده از تجهیزات احیا نیز نزدیک شده است.

انتخاب اسم «پیروز» برای تنها یادگار «ایران»

وی افزود: سی امین روزی را می‌گذراند که به صورت ۲۴ ساعته در کنار یوزپلنگ تازه متولد شده می‌گذراند و با حضور دامپزشکان متعدد شرایط این یوز به ثبات نسبی رسیده است.

مسئول نگهدارندی از یوز تازه متولد شده در شرایط نیمه اسارت با اظهار امیدواری از اینکه این یوز نر زنده خواهد ماند، گفت: اعضای تیم نگهداری از این یوزپلنگ، تصمیم گرفتند آن‌را پیروز بنامند.

/فارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=122412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi