2

امداد رسانی ۲۴ ساعته منطقه ویژه پارس در مقابله با سیل اخیر

  • کد خبر : 127321
  • 11 آگوست 2022 - 9:11
امداد رسانی ۲۴ ساعته منطقه ویژه پارس در مقابله با سیل اخیر

با اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا در منطقه ویژه پارس، با تشکیل جلسه بحران این منطقه واحد‌های خدمات شهری، HSE ، پشتیبانی و حراست سازمان منطقه ویژه پارس جهت مقابله با این بحران به حالت آماده باش درآمدند. به گزارش دانستنی آنلاین ، همزمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع […]

با اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا در منطقه ویژه پارس، با تشکیل جلسه بحران این منطقه واحد‌های خدمات شهری، HSE ، پشتیبانی و حراست سازمان منطقه ویژه پارس جهت مقابله با این بحران به حالت آماده باش درآمدند.

امداد رسانی ۲۴ ساعته منطقه ویژه پارس در مقابله با سیل اخیر

به گزارش دانستنی آنلاین ، همزمان با هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های سیل آسا در منطقه پارس جنوبی کمیته بحران این سازمان جهت مقابله با این شرایط تشکیل جلسه داد.

در این زمینه واحد‌های خدمات شهری، HSE ، پشتیبانی و حراست سازمان منطقه ویژه پارس در حال آماده باش کامل قرار گرفتند.

کنترل ترافیک آبگرفتگی محورهای مواصلاتی کنگان و عسلویه، اعزام ماشین آلات جهت کمک به دهیاری‌های منطقه، انتقال سریع ماشین آلات به محل های حوادث و پوشش سریع توسط واحد خدمات شهری، اجرائیات، آتش نشانی و ایمنی و نجات سرنشینان خودروهای گرفتار در سیل از اهم خدمات صورت گرفته توسط نیروهای پشتیبانی و ایمنی منطقه ویژه پارس بود.

مدیریت خدمات شهری سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این مدت با برپایی ۱۲ ایستگاه امداد رسانی و پایش ۲۴ ساعته وضعیت تاسیسات آب، برق، معابر و کانال‌های منطقه پارس جنوبی در کمترین زمان ممکن به امداد رسانی و پشتیبانی از تاسیسات منطقه پرداخت.

گفتنی است بر اثر بارش‌های سیل آسا چندین نقطه از محورهای مواصلاتی و نقاط شهری کنگان، عسلویه و جم دچار ریزش کوه و آبگرفتگی شد که با حضور نیروهای خدمات شهری و ایمنی سازمان منطقه ویژه پارس تمامی این موارد رفع و در طول مدت بحران هیچ گونه خللی در فرآیند تولید منطقه صورت نپذیرفت./پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=127321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi