4

امداد رسانی به 1100 نفر در برف و سیلاب

  • کد خبر : 137964
  • 21 دی 1401 - 16:32
امداد رسانی به 1100 نفر در برف و سیلاب
به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین : دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در ۴۸ ساعت گذشته، از امدادرسانی به حدود ۱۱۰۰ حادثه دیده خبر داد. یعقوب سلیمانی با اشاره به اینکه ۲۰ استان کشور در دو روز گذشته متاثر از شرایط ناپایدار جوی و برف و کولاک و آبگرفتگی بوده‌اند، افزود: از روز ۱۸ دی تا صبح امروز  ۱۸ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال‌وبختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان‌وبلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان و یزد، شامل ۳۱ شهرستان و ۳۵ منطقه (۳۱ محور، ۲ شهر و ۲ روستا) نیاز به ارائه خدمات امدادی پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین : دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در ۴۸ ساعت گذشته، از امدادرسانی به حدود ۱۱۰۰ حادثه دیده خبر داد.

یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر ضمن  اشاره به اینکه ۲۰ استان کشور در دو روز گذشته ( 19 و 20 دی ماه 1401 ) متاثر از شرایط ناپایدار جو و برف و کولاک و آبگرفتگی بوده‌اند، افزود: از روز ۱۸ دی تا صبح امروز  ۱۸ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، چهارمحال‌وبختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، همچنین استان های خوزستان، زنجان، سیستان‌وبلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان و یزد، شامل ۳۱ شهرستان و ۳۵ منطقه (۳۱ محور، ۲ شهر و ۲ روستا) نیاز به ارائه خدمات امدادی پیدا کردند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که در این مدت زمان به ۱۱۰۰ حادثه دیده در سوانح جوی کشور امدادرسانی شد افزود: در این سوانح ۱۶۷ نفر اسکان اضطراری یافتند و هفت نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلیمانی افزود: ۲۸۹ خودرو از برف رهاسازی و آبی که وارد  پنج واحد مسکونی شده بود ،  نیز تخلیه شد.

براساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر، ایشان در خاتمه با بیان اینکه ۷۳ تیم عملیاتی شامل ۲۸۵ امدادگر و نجاتگر در عملیات امدادرسانی به متاثران از سوانح جوی شرکت کردند، گفت: ۳۸۲ تخته پتو، میان افراد در راه مانده توزیع شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

0/5 (0 نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=137964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi