1

الوان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران- مرداد ۹۶

  • کد خبر : 16665
  • 30 مرداد 1396 - 8:31
الوان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران- مرداد ۹۶

الوان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران محصولات تولیدی خود با فناوری نانو را در غرفه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در سالن ۱۰-۱۱ غرفه ۱۳۵ ارائه نموده است. نانو امولسیون ایجاد‌کننده پوشش آبگریز» از جمله محصولات شرکت رنگ الوان است که در نمایشگاه صنعت ساختمان ارائه می‌شود.

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ۹۶ که امسال هفدهمین دوره آن برگزار می شود فرصت ارزشمندی را برای صاحبان صنایع مرتبط فراهم آورده است تا محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. این نمایشگاه هر سال با حضور جمع کثیری از شرکت های صنعتی داخلی و بین المللی تمامی حوزه های ساختمان برگزار می شود.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان امسال که متولی اجرای آن اتاق تعاون مرکزی ایران می باشد روز شنبه برابر با ۲۱ مرداد ماه ۱۳۹۶ با حضور جناب آقای دکتر علی ربیعی و سایر مسئولین دولتی رسما افتتاح شد، پس از افتتاح نمایشگاه، جناب آقای دکتر علی ربیعی به بازدید از غرفه‌ها و شرکت‌کنندگان حاضر در نمایشگاه پرداخت. در این بازدید آقایان بهمن عبداللهی، رئیس اتاق تعاون ایران، ماشاءالله عظیمی دبیرکل اتاق تعاون ایران، ایرج ندیمی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه، موسوی لارگانی رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی و معاون امور تعاون مجلس ایشان را همراهی نمودند. در نمایشگاه صنعت ساختمان امسال نمایندگان ۳۱ کشور خارجی نیز حضور دارند. اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلیس، کانادا، اتریش، اوکراین، بلژیک، پرتقال، تایوان، دانمارک و روسیه از جمله این کشورها هستند. اتاق‌های تعاون استانی، تعاونی‌های تامین و توزیع مصالح ساختمانی، تعاونی‌های عمرانی و مسکن نیز در نمایشگاه امسال حضور پررنگی دارند.

 الوان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران محصولات تولیدی خود با فناوری نانو را در غرفه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در سالن ۱۰-۱۱ غرفه ۱۳۵ ارائه نموده است.

«نانو امولسیون ایجاد‌کننده پوشش آبگریز» از جمله محصولات شرکت رنگ الوان است که در نمایشگاه صنعت ساختمان ارائه می‌شود. نانوسیل الوان بر پایه سیلان/ سیلوکسان به عنوان پوشش آبگریز برای آغشته‌سازی و استفاده به عنوان سیلر برای زیرآیندهای معدنی و بسیار قلیایی کاربرد دارد. استفاده از این محصول به عنوان پوشش ضد آب و لک در سطوح معدنی متخلخل و جاذب در صنایع ساختمانی از جمله آثار باستانی و هنری رایج است.

شرکت رنگ الوان شما را به بازدید از محصولات مهندسی خود من جمله محصول فوق( نانو سیل الوان )، لاک اکریلیک پایه آب مات و نیمه مات و چسبهای دو جزئی الوان در غرفه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و مگااستون و مگامن  الوان در غرفه نماینده این محصولات شرکت آرین تجارت مرجان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران دعوت می نماید.

تعاونی تولید رنگ و رزین الوان با افتخار اعلام می نماید که علاوه بر محصولات لاک اکریلیک پایه آب نیمه براق و مات الوان و مگااستون الوان، طی سالهای گذشته پوشش ابگریز کننده نانوسیل الوان نیز موفق به کسب گواهینامه نانو مقیاس گردیده است.

گردآوری‌شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=16665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi