4

اقدام سازمان مدیریت صنعتی برای پرورش مشاوران حرفه ای مدیریت

  • کد خبر : 128462
  • 12 سپتامبر 2022 - 19:50
اقدام سازمان مدیریت صنعتی برای پرورش مشاوران حرفه ای مدیریت

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از آموزش 700 احیاگر واحدهای اقتصادی توسط این سازمان با محوریت حوزه معاون اول رئیس جمهور خبر داد. به گزارش دانستنی آنلاین ، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در اختتامیه دوره استعدادیابی و پرورش مشاوران حرفه ای مدیریت (شمسا) اظهار داشت: ما به عنوان کلینیک صنعت تاکنون اقدامات بسیاری […]

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی از آموزش 700 احیاگر واحدهای اقتصادی توسط این سازمان با محوریت حوزه معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

اقدام سازمان مدیریت صنعتی برای پرورش مشاوران حرفه ای مدیریت

به گزارش دانستنی آنلاین ، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در اختتامیه دوره استعدادیابی و پرورش مشاوران حرفه ای مدیریت (شمسا) اظهار داشت: ما به عنوان کلینیک صنعت تاکنون اقدامات بسیاری برای ارائه خدمات به صنعت کشور داشته‌ایم اما فلسفه وجودی سازمان مدیریت صنعتی، مشاوره است و باید در راستای پرورش مشاوران حرفه ای مدیریت کارهای علمی بسیاری صورت پذیرد.
وی تاکید کرد: سازمان مدیریت صنعتی به جای پرداختن به کارهای کوچک و پروژه ای باید به دنبال پرورش مشاوران مدیریت صنعتی باشد و کارها را به صورت پروژه ای به شبکه ای از مشاوران که آموزش لازم را دیده اند بسپارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد: ما باید شبکه مشاوران سازمان را به گونه ای تقویت کنیم که مسیر ایفای نقش ملی را تسهیل و شرایط را برای اعتلای برند کارفرمایی شرکت ها فراهم نمایند.
کیانی بختیاری گفت: گروه های تخصصی مشاوره آموزش دیده می باید در قالب دپارتمان های تخصصی مشاوره فعالیت نمایند و سازمان مدیریت صنعتی بر آن است تا در زمینه مشاوره های تخصصی بویژه تمرکز بر رشته صنعت هایی همچون: گاز، آب، برق، خودرو، شوینده ها و … گام بردارد.
وی افزود: آموزش 700 احیاگر اقتصادی از سوی حوزه معاون اول محترم رئیس جمهور به سازمان مدیریت صنعتی واگذار شده است که این کار به صورت مستمر انجام خواهد شد. البته این مشاوران در قالب سطوح خاصی همچون احیاگر خبره، احیاگر ارشد و … رتبه بندی می شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی خاطرنشان کرد: ارزیابی نماد و جایزه اقتصاد مقاومتی از سوی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات به سازمان مدیریت صنعتی واگذار شده و قرار است این سازمان 500 ارزیاب پایش اقتصاد مقاومتی را آموزش دهد.
مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در پایان سخنان خود اعلام کرد: مدارک (DBA) یا (Post DBA) پودمانی به کسانی که هر سه سطح آموزش مدیریت مشاوره را با موفقیت گذرانده باشند، اعطا خواهد شد.
همچنین در این مراسم مجید درویش معاون مشاوره و تحقیق سازمان مدیریت صنعتی و مدیر مرکز رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران اظهار داشت: این دوره اولین تجربه ما برای آموزش مشاوران مدیریت بود که البته نهادهای دیگر هم قرار است در کنار ما اقدامات لازم را انجام دهند؛ برای برگزاری دومین دوره هم برخی برنامه ریزی ها و اقدامات را انجام داده ایم که می توان به تاسیس کمیته علمی و کمیته راهبری اشاره کرد.
وی افزود: یکی از اهداف برگزاری (شمسا) آن است که شبکه ملی سازمان مدیریت صنعتی تقویت شود؛ پیشتر و بعد از فراگیری آموزشی های لازم به این مشاوره مدرک معادل MBA مقطع کارشناسی ارشد داده شد البته همزمان با آموزش، این افراد به استخدام سازمان مدیریت صنعتی درآمدند و در پروژه های مختلف به کار گرفته شدند.
معاون مشاوره و تحقیق سازمان مدیریت صنعتی تصریح کرد: 70 درصد کارفرمایان پروژه های مشاوره ای سازمان مدیریت صنعتی بنگاه های بزرگ اقتصادی هستند و تاکنون 5 هزار پروژه مشاوره ای در چند دهه اخیر انجام داده ایم.
وی گفت: مشاور مدیریت هر شرکت باید هم ناظر و چشم مدیران ارشد در زمینه های اجرایی، مالی و عملیاتی باشد و هم بر امورات مختلف نظارت کند./روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=128462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi