1

اقدامات تپسی برای مقابله با ویروس کرونا

  • کد خبر : 68575
  • 09 مارس 2020 - 12:35
اقدامات تپسی برای مقابله با ویروس کرونا

دانستنی آنلاین: تپسی برای مقابله یا ویروس کرونا و در راستای مسئولیت اجتماعی ناوگان خود را به اقلام بهداشتی تجهیز می‌کند و و برای سفیران خود مشاوره بهداشتی ارائه می دهد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مدیر عملیات تپسی با اشاره به بسیج همه امکانات این شرکت در جهت رعایت […]

دانستنی آنلاین: تپسی برای مقابله یا ویروس کرونا و در راستای مسئولیت اجتماعی ناوگان خود را به اقلام بهداشتی تجهیز می‌کند و و برای سفیران خود مشاوره بهداشتی ارائه می دهد.

تپسی

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مدیر عملیات تپسی با اشاره به بسیج همه امکانات این شرکت در جهت رعایت اصول بهداشتی و کاهش دغدغه شهروندان برای انجام سفرهای ضروری‌شان در شهر گفت: با توجه به اهمیت تلاش همگانی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ما نیز در تپسی تلاش کرده‌ایم تا با توزیع اقلام بهداشتی، ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران تپسی، راه‌اندازی خط ویژه تماس سفیران با کارشناسان برای پاسخ به سئوالات بهداشتی آنها، سفرهای امن‌تری در شرایط فعلی فراهم کنیم.

پخش اقلام بهداشتی در تپسی

هومن دمیرچی با تقدیر از همکاری و حمایت مسئولانه شرکت اکتیو در تامین ژل ضدعفونی برای سفیران تپسی خاطرنشان کرد: با کمک این شرکت، بسته‌ای از اقلام بهداشتی شامل ژل ضد عفونی، دستکش و پروتکل بهداشتی راننده/مسافر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تهیه شده است که از دوشنبه بین سفیران تپسی در تهران توزیع می‌شود. همچنین تلاش می‌کنیم تا در سایر شهرها نیز اقدام مشابهی انجام دهیم.

ارائه مشاوره بهداشتی

او یکی دیگر از اقدامات تپسی را راه‌اندازی خط ویژه تماس با کارشناسان  برای سفیران عنوان کرد و گفت:  تمامی سفیران می‌توانند در صورت نیاز به مشاوره بهداشتی، با شماره همراه فعالشان در تپسی،  از ساعت 9 صبح تا 5 عصر با شماره 41630630 تماس بگیرند و از این طریق به کارشناسان ارتباط داده شوند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

دمیرچی تاکید کرد: با راه‌اندازی این خط تماس، سفیران تپسی هم می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را برای رعایت بهداشت فردی و نکات بهداشتی نظافت خودرو دریافت کنند.

دمیرچی ادامه داد: به محض شیوع بیماری کرونا در کشور، اقدامات اطلاع‌رسانی و آموزشی به سفیران و مسافران تپسی از کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی از جمله پیامک، پیام‌های داخل اپلیکیشن و شبکه‌های اجتماعی آغاز شده است. علاوه بر این، ظرفیت ویژه‌ای برای انجام غیر حضوری تمامی خدمات تپسی به سفیران فراهم شده تا سفیران بتوانند بدون مراجعه حضوری، از طریق شماره تماس پشتیبانی تپسی کارهای خود را انجام دهند.

به گفته معاون عملیات تپسی، در دو هفته گذشته با توجه به توصیه مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر کاهش تردد در شهرها و ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، میزان سفرهای شهری و در نتیجه سفر با تاکسی‌های اینترنتی کاهش یافته است.

دانستنی آنلاین

از کلیه سازمان ها، نهادها و شرکت هایی که در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در مقابل شیوع ویروس کرونا خدماتی را به جامعه و شهروندان می رسانند، دعوت می شود با شرکت در پویش بازتاب اقدامات فردی و سازمانی بر پایه مسئولیت اجتماعی اقدامات خود را جهت انتشار در پایگاه خبری دانستنی‌آنلاین ارسال نمایند. پایگاه خبری دانستنی‌آنلاین به عنوان یک رسانه وظیفه خود می داند تا اقدامات ماثر  سازمان ها و نهاد و شرکت های مختلف را بازنشر دهد و به اطلاع عموم برساند تا این اقدامات هم الگویی باشد برای دیگر سازمان ها و هم بازتابی باشد از همبستگی ملی برای گذر از این بحران اجتماعی.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=68575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi