1

افزایش تأثیر تبلیغات در فروش با 10 اقدام پایه

  • کد خبر : 26757
  • 27 آوریل 2018 - 9:49
افزایش تأثیر تبلیغات در فروش با 10 اقدام پایه

افزایش تأثیر تبلیغات در فروش با 10 اقدام پایه

موارد متعددی از تبلیغات ناموفق را می توانید در زمان های مختلف بیابید که منجر به هدر رفتن وقت و سرمایه شرکت های متعدد شده است. بدون تردید در راستای بهبود وضعیت در بازار شما نیاز به تبلیغ برند خود دارید و در حال حاضر روش های متعددی در این رابطه وجود دارد که هر شرکت بنا بر امکانات و نیاز خود لازم است تا از میان تنوع موجود موارد مورد نظر خود را انتخاب کند.

در همین راستا و در ادامه به بررسی اقداماتی که می تواند به بهبود تبلیغات شما کمک کند، خواهیم پرداخت.


1- جامعه هدف خود را بشناسید

بدون تردید شما تبلیغ را برای مکانی مشخص انجام خواهید داد. به همین خاطر بسیار مهم است تا نسبت به عادات و سلایق مردم آگاهی کافی داشته باشید. با این اقدام قادر خواهید بود بهترین شیوه را برای انجام امور تبلیغاتی خود پیدا و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری کنید. در این زمینه وجود یک مشاور و حتی جامعه شناس می تواند کمک بسیار خوبی محسوب شود.

برای مثال اگر منطقه مورد نظر بیشتر نقش خوابگاهی دارد، بهتر است در ساعات اولیه صبح یا پایان روز اقدام به انجام تبلیغات خود کنید. با این حال لازم است به این نکته توجه داشته باشید که امروزه با رشد سریع اینترنت همواره لازم است تا اقداماتی را در فضای مجازی نیز صورت دهید، به همین خاطر شناخت سایت های پربازدید و شبکه های اجتماعی محبوب گامی ضروری محسوب می شود.

2- مدت زمان تبلیغات خود را مشخص کنید

هر تبلیغ برای بیشترین حجم از تأثیر نیاز به دوره زمانی مشخصی دارد تا به خوبی در ذهن مخاطب حک شود. با این حال این امر بنا بر نوع روش شما و پیام تبلیغ متفاوت خواهد بود. به همین خاطر از همان ابتدای ساخت تبلیغ خود اقدام به تصمیم گیری در این رابطه کنید. با این حال توجه داشته باشید که طولانی کردن مدت زمان پخش تبلیغ می تواند برخلاف تصور تأثیر عکس داشته باشد و مخاطب را خسته کند.

3- سبکی خاص در تبلیغات خود داشته باشید

همواره باید دلیلی وجود داشته باشد که مخاطب در کسری از ثانیه اصالت تبلیغ شما را تشخیص دهد. درواقع این امر بسیار مهم است که همواره مخاطب شما را با معیارهایی به خاطر آورد. در همین راستا توصیه می شود برای خود اقدام به ایجاد تفاوت هایی کنید.

4- هوشمندانه عمل کنید

در تبلیغات برای متحمل نشدن هزینه های گزاف شما زمان و فضای محدودی را در اختیار خواهید داشت. به همین خاطر همواره لازم است سرعت انتقال پیام ها را به هر نحوی که خود می پسندید، افرایش داده و خلاقیت را به بهترین شکل در تبلغات خود لحاظ کنید. نمایش یک تبلیغ نامفهوم یا تا حد بسیاری پیچیده شانس شما برای درک مناسب را به شدت کاهش خواهد داد و به همین خاطر تمامی موارد به کار رفته باید به بهبود درک پیام شما کمک کنند.

5- بازخوردها را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید

همواره باید بدانید که واکنش جامعه نسبت به تبلیغات شما چیست و با تحلیل آن در نهایت به خود امتیازی بدهید. در این زمینه همواره حد مشخصی را به عنوان استاندارد خود تعیین کنید تا اقدامات تان را در حد مطلوب نگه دارید. همچنین با این تصمیم شما قادر خواهید بود تا در فعالیت های تبلیغاتی بعدی به نحوی بهتر عمل کنید. در این زمینه خود را محدود به فعالیت های تان نکنید و همواره رقبا را نیز زیر ذره بین قرار دهید.

6- اهدافی مشخص داشته باشید

بسیاری از برندها در تلاش هستند تا در یک تبلیغ اهداف متعددی را دنبال کنند. با این حال بهتر است برای هر تبلیغ تنها یک هدف را مشخص کنید تا مخاطب به راحتی بتواند با شما ارتباط برقرار کند.

7- زیبایی کار را فراموش نکنید

هر تبلیغی نیاز به یک تیم هنری دارد تا به جنبه های مختلف کار زیبایی را تزریق کند. با این حال بهتر است تیم خود را از کامل ترین افراد تشکیل دهید زیرا همواره نمی توانید با یک شیوه اقدام به تبلیغ محصول خود کرده و تنها به اقداماتی محدود دلخوش باشید. امروزه رقابت در تمامی عرصه های کسب و کار کاملا به چشم می خورد و تحت این شرایط اگر همواره رو به جلو گام برندارید، بازنده میدان خواهید بود.

8- در تبلیغات تعامل داشته باشید

همواره دلیلی وجود ندارد که به تنهایی در بازار فعالیت کنید. برای مثال در زمینه تبلیغات می توانید به سادگی با تبلیغ برندی دیگر، اقدام به انجام برخی اقدامات تبلیغاتی خود از سوی همان برند کنید. این امر هیچگونه هزینه ای را برای شما به همراه نخواهد داشت. با این حال بهتر است این امر با برند خارج از عرصه کاری شما صورت گیرد تا به نوعی به افزایش قدرت رقیب شما منجر نشود. همچنین توجه داشته باشید که همواره نیاز به ارائه توضیحات کامل نبوده و تنها کافی است نگاه مخاطب را به خود جلب کنید. این امر باعث خواهد شد تا افراد خود برای کسب اطلاعات بیشتر به پل های ارتباطی شما مراجعه کنند.

9- به میزان لازم تبلیغات انجام دهید

بسیاری از شرکت ها بودجه ای مشخص را برای امور تبلیغاتی خود مشخص نکرده و همین امر باعث می شود هزینه های زیادی را در این رابطه خرج کنند. این امر اقدامی غیرحرفه ای بوده و صرفا حضور در این عرصه را تداعی خواهد کرد. به همین خاطر همواره برنامه ریزی دقیقی برای اقدامات خود در این زمینه داشته باشید.

10- در زمان مناسب اقدام به تبلیغ کنید

این امر از دیگر اشتباهات شایع برندها محسوب می شود. درواقع ضروری است تا از اهمیت زمان درست تبلیغ غافل نشوید. برای مثال، در صورتی که در زمینه تولید لوازم ورزش های زمستانی فعالیت می کنید، پخش تبلیغ در زمان تابستان اقدامی کاملا غیرحرفه ای و بی معنی خواهد بود. در همین راستا تنها توجه خود را معطوف به فصل ها نکرده و حتی ساعت های شبانه روز را نیز مدنظر قرار دهید.

منبع: فرصت امروز

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=26757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi