4

افتتاح نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸

  • کد خبر : 32375
  • 11 مهر 1397 - 8:42
افتتاح نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ با حضور وزیر ارتباطات در روز چهارشنبه خبر داد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افتتاح نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ با حضور وزیر ارتباطات در روز چهارشنبه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدجمال هادیان،  رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اعلام اینکه روز چهارشنبه۱۱ مهر ماه ۹۷، نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ با سخنرانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح می شود، گفت: در این مراسم آذری جهرمی از غرفه های برپا شده در نمایشگاه تلکام نوزدهم دیدن خواهد کرد تا ضمن بازدید از دستاوردهای ارایه شده، فرصتی برای تبادل نظر با متخصصان و فناوران داخلی و انتقال موانع و مشکلات احتمالی فراهم شود.
هادیان با بیان اینکه در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه، وزیر ارتباطات از محصولات شرکت های تولیدی داخلی رونمایی می کند، اظهار کرد: خوشبختانه در سال حمایت از کالای ایرانی با وجود مشکلات متعدد این روزها، متخصصان و محققان ایرانی توانسته اند محصولات جدید در صنعت مخابرات را طراحی، تولید و آماده عرضه کنند تا نمایشگاه نوزدهم از این بابت وجه تمایزی با دیگر نمایشگاه های تلکام، داشته باشد.
این مقام مسئول با تاکید بر جایگاه این نمایشگاه در شناسایی ظرفیت های بومی و معرفی آنها به صنعت مخابرات خاطرنشان کرد: معرفی دستاوردهای صنعت مخابرات در حوزه های جدید چون اینترنت اشیا، رمزارزها و توسعه پوشش ارتباطات روستایی از دیگر ظرفیت های نمایشگاه تلکام نوزدهم به شمار می رود.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات همچنین از برگزاری نشست خبری وزیر ارتباطات در نمایشگاه تلکام امسال خبر داد و اظهار کرد: این نشست خبری در غرفه سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می شود و اصحاب رسانه و خبرنگاران می توانند در آن حضور به داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری چهار پنل تخصصی در ایام برگزاری نمایشگاه، افزود: در روز نخست نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸، میزگرد تخصصی با موضوع «اینترنت اشیا؛ فرصت ها و چالش ها» نیز در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین المللی از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه برگزار می شود.
منبع: شبکه خبر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=32375

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi