3

اعلام نتایج انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات

  • کد خبر : 132886
  • 21 نوامبر 2022 - 10:57
اعلام نتایج انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات

نتایج انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در هیئت نظارت بر رسانه‎ ها اعلام شد. به گزارش دانستنی آنلاین، نتایج نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات که روز گذشته به ‌صورت الکترونیکی برگزار شد مشخص شد. 🔺 پدرام_پاک_آیین برای دومین بار پیاپی، با رأی قاطع یک مرحله‎ای، به عنوان نماینده مدیران مسئول در […]

نتایج انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در هیئت نظارت بر رسانه‎ ها اعلام شد.

به گزارش دانستنی آنلاین، نتایج نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات که روز گذشته به ‌صورت الکترونیکی برگزار شد مشخص شد.

🔺 پدرام_پاک_آیین برای دومین بار پیاپی، با رأی قاطع یک مرحله‎ای، به عنوان نماینده مدیران مسئول در نوزدهمین دوره هیئت نظارت بر مطبوعات انتخاب شد اما باید از مصائب پیش روی این انتخابات نیز سخن راند؛ از توهین و افترا و تهمت و دروغ‎های ناروا نسبت به #پاک_آیین تا قطعی و کندی اینترنت سراسر ایران در روز انتخابات تا طرح‎های عجیب خلق‎الساعه و مشارکت‎کم‎کن وزارتِ به ظاهر کاربلد فرهنگ و ارشاد اسلامی، به خصوص معاونت مطبوعاتی و اداره کل مطبوعات داخلی وزارت…

🔺 پاک_آیین در شرایطی به ظاهر ساده و در باطن سخت، با ۹۰۰ رأی نفر اول شد و نفرات دوم و سوم «دریس» با ۸۰ رأی و «کربلایی» با ۵۷ رأی بودند؛ درحالی‎که ۵۳.۴۰ درصد واجدان شرایط، مشارکت کردند و از مجموع ۲۹۴۲ واجد، ۱۵۷۱ نفر رأی دادند.

🔺 پاک_آیین درحالی ۵۷.۲۹ درصد آرا را کسب کرد که با رواج بازار توهین و تهمت و افترا و دروغ روبرو شد ولی نترسید و راسخ ایستاد تا به عملکرد مطلوب خود در دوره دوساله اول نمایندگی‎اش بنازد؛ کاری که هواداران او نیز همان را انجام دادند.

🔺 نکته مهم روز انتخاباتی که ۵۳.۴۰ درصد مشارکت‎کننده داشت، کندی و قطع اینترنت، به دلیل حوادث اخیر بود، وگرنه پیش‎بینی مشارکت حداقل ۷۰ درصدی مدیران مسئول در این انتخابات، درست از آب درمی‎آمد.

🔺 ازسوی دیگر، معلوم نیست مدیران بالانشین معاونت مطبوعاتی و دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات که مجریان انتخابات بودند، چه سوءنیت یا در خوش‎بینانه‎ترین حالت، عدم درک درست از شرایط موجود کشور داشتند که در وانفسای کندی و قطعی اینترنت که رأی دادن الکترونیک را هم دشوار می‎کرد، از «دومرحله‎ای شدن ورود به سامانه جامع رسانه ‎ها برای انتخابات» پرده برداشتند!

🔺 ابهامات این طرح «دومرحله‎ای» شدن ورود به سامانه جامع، وقتی بیشتر به چشم می‎آید که مجریان انتخابات، فقط ۲۴ ساعت قبل از شروع فرایند رأی‎گیری از آن رونمایی می‎کنند، درحالی‎که زیرساخت‎های لازم و کافی آن را فراهم نکرده بودند.

🔺خلق ‎الساعه بودن این طرح، پیشکش! ولی این‎که سیستم نرم‎افزاری «مجریان ارشادی» ‎پاسخ‎گوی میزان مشارکت‎کنندگان نبود و پیامک‎های تأیید، با تأخیر فراوان می‎آمد و بالطبع تلاش مجدد مدیران رسانه‎ها که وقت گران‎بهای آنان را بیخود و بی‎جهت می‎گرفت، عدم تدبیر درست و عدم وقت‎شناسی و موقعیت‎سنجی برای «آزمایشات مختلف ارشادی» در این انتخابات را نمایش داد.

🔺 حالا اما با تمام تلخ و شیرین‎های نوزدهمین انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت مطبوعات که با تلاش و سعی مدیران مسئول رسانه‎ها و ارشادی‎ها رقم خورد، باید با #اتحاد و هم‎دلی، تفأل به غزل حافظ شیرین‎سخن زد که فرمود «اَلا یا اَیُّهَا السّاقی اَدِرْ کَأسَاً و ناوِلْها/ که عشق آسان نمود اوّل ولی افتاد مشکل‌ها».

🔺 باید همگان، از مدیران رسانه تا مدیران ارشاد، دست در دست یکدیگر، به روزها و آینده بهتر رسانه‎ها در شرایط دشوار پیش روی این قشر مظلوم بپردازند و به همان سَبکِ شاعریِ حافظ تکرار کنند:
که پاک_آیین نمود اوّل ولی افتاد مشکل‎ها… / انتخابات نماینده مدیران مسئول

 

پیام پدرام پاک آیین را می توانید از اینجا بخوانید.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=132886

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi