1

اشتباهات بزرگ بازاریابی محتوایی (1)

  • کد خبر : 8265
  • 07 مهر 1395 - 9:12
اشتباهات بزرگ بازاریابی محتوایی (1)

خواه محصولی را به‌صورت آنلاین بفروشید، فروشگاه فیزیکی خود را در فضای آنلاین تبلیغ کنید یا این که از سفارش‌دهندگان تبلیغ که برای حضور بر روی وب‌سایت شما هزینه می‌کنند، کسب درآمد کنید. سودآوری خود را با ارتکاب این اشتباهات بزرگ بازاریابی محتوایی به خطر نیندازید.

#اشتباهات_بزرگ #بازاریابی_محتوایی #بیشتر_بدانیم #دانستنی

خواه محصولی را به‌صورت آنلاین بفروشید، فروشگاه فیزیکی خود را در فضای آنلاین تبلیغ کنید یا این که از سفارش‌دهندگان تبلیغ که برای حضور بر روی وب‌سایت شما هزینه می‌کنند، کسب درآمد کنید. سودآوری خود را با ارتکاب این اشتباهات بازاریابی محتوایی به خطر نیندازید.

اگر می‌خواهید از فضای آنلاین کسب درآمد داشته باشید، باید به‌خوبی با اصول بازاریابی محتوایی آشنایی کامل داشته باشید. خواه کسب‌وکار شما به‌طور ۱۰۰% آنلاین باشد یا دارای یک فضای فیزیکی هم باشید، هیچ جایگزینی برای استفاده از مقالات آموزشی، ویدئو و تصاویر مختلف برای جلب مشتریان بالقوه به سمت خودتان وجود ندارد.

در ادامه مجموعه‌ای از اشتباهات بازاریابی محتوایی مختلف را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که اغلب افرادی که در این حوزه وارد می‌شوند، مرتکب آن می‌شوند:

اشتباهات بازاریابی محتوایی

۱- محتوا آری، اما بدون رعایت جنبه بازاریابی

فقط و فقط به این دلیل که شما آن‌ها را درست می‌کنید، به این معنی نیست که همه آن را می‌بینند. خیلی از وب‌سایت‌ها باوجود داشتن مطالب خوب و دست اول بازهم بازدیدکننده زیادی ندارند. بازاریابان محتوایی خوب می‌دانند که ترویج و تبلیغ یک محتوای خوب و کاربردی گاهی بیش از فرایند تولید آن نیاز به زمان دارد.

به عبارتی باید به هر بخش از محتوا خودتان به‌عنوان یک موجودی انبار نگاه کنید. از شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و … برای اطلاع‌رسانی در مورد آن استفاده کنید و با دیگر وبلاگ نویسان شبکه‌سازی کنید و محتوای خود را بشناسانید.

۲- تهیه خیلی سریع محتوا

تهیه یک بخش محتوا برای شما چقدر زمان می‌برد؟ پاسخ بسیاری از افراد حرفه‌ای به این پرسش چیزی در حدود ۴ تا ۵ ساعت است و البته برخی هم چیزی در حدود ۱۰ ساعت را اعلام می‌کنند. برای قضاوت عادلانه در این رابطه می‌توان گفت که مراحل ویرایش و تائید آن توسط دیگر بخش‌ها و سپس انتشار شاید بیشتر زمان شما به خود اختصاص دهد، اما اگر درمجموع شما زمانی کمتر از ۱ ساعت برای هر بخش از محتوای خود استفاده می‌کنید، باید گفت که این روند خیلی استاندارد نیست.

۳- سعی در تهیه محتوا به‌صورت انفرادی و تنها

همچنین همین تحقیق اعلام می‌کند که تولیدکنندگان محتوا تصور می‌کنند که پیدا کردن ایده برای تهیه محتوا کاری سخت و دشوار است. اما اگر توجه داشته باشید که بسیاری از تولیدکنندگان خبره و قدیمی هم با چنین مسئله‌ای روبرو بوده و برای پیدا کردن ایده تلاش بسیاری می‌کنند، آنگاه اذعان خواهید داشت که نیاز داشتن به‌قدری کمک شاید برای شما منطقی باشد.

۴- تولید محتوا برای خودتان

پیش‌ازاین شنیده‌اید که مشتریان خود را می‌شناسید و باید حتماً بشناسید. البته زمانی که درگیر کسب‌وکار خودتان باشید، شاید این کار قدری سخت و مشکل باشد. باید توجه داشته باشید که مشتریان شما هم به‌طور طبیعی همواره اطلاعاتی کلی در مورد شما و صنعت شما دارند و سپس تبدیل به مشتری شما شده‌اند. پس باید محتوایی تهیه کنید که آن‌ها خواهان استفاده از آن باشند. اگر زمانی در این رابطه شک داشتید، از مشتریان خود بپرسید که خواهان مطالعه چه چیزی هستند، مطمئناً از پاسخ‌ها شگفت‌زده می‌شوید.

۵- زیاد در مورد خودتان صحبت نکنید

باهم صادق باشیم! مردم اصلاً تمایلی در رابطه با خواندن درباره استخدام کارمند جدید شما، باز کردن یک شعبه جدید یا شکسته شدن رکورد فروش شما ندارند. مگر اینکه یک ستاره معروف سینما یا . . . باشید! (پس درج این مطالب را برای انتشار در وبلاگ شخصی نگاه‌دارید).

مردم خواهان سرگرمی، آموزش دیدن، به چالش کشیده شدن و حرکت کردن هستند. اگر مثلاً رئیس‌جمهور قبلی اکنون برای شما کار می‌کند، این شاید موضوع خوبی برای نوشتن در مورد استخدام شما باشد، در غیر این صورت آن را برای موقعیت دیگری نگاه‌دارید.

ادامه مطلب اشتباهات بازاریابی محتوایی را در بخش بعدی مطالعه فرمایید.

منبع: شبکه پذیرش آگهی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=8265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi