1

اسکناس ارز صادرات خریداریم

  • کد خبر : 42793
  • 06 جولای 2019 - 21:35
اسکناس ارز صادرات خریداریم

دانستنی آنلاین: مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: صرافی این بانک، ارز حاصل از صادرات را که به شکل اسکناس توسط صادرکننده وارد می‌شود بدون محدودیت به نرخ آزاد بازار خریداری و ما به ازای ریالی آن را نقدا پرداخت می‌کند. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، علی صالح آبادی در […]

دانستنی آنلاین: مدیرعامل بانک توسعه صادرات گفت: صرافی این بانک، ارز حاصل از صادرات را که به شکل اسکناس توسط صادرکننده وارد می‌شود بدون محدودیت به نرخ آزاد بازار خریداری و ما به ازای ریالی آن را نقدا پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، علی صالح آبادی در تشریح برنامه‌های بانک توسعه صادرات برای حمایت از صادرکنندگان٬ افزود: ارائه تسهیلات به صادرکنندگان با نرخ‌های ترجیحی از محل منابع تلفیقی بانک و صندوق توسعه ملی با نرخ حدود ۱۴.۵-۱۴ درصد و همچنین خریداری ارز حاصل از صادرات از صادرکنندگان به نرخ بازار در اولویت برنامه‌های بانک توسعه صادرات در سال رونق تولید قرار دارد.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران درباره وثائق تسهیلات تصریح کرد: اگر مشتریان بانک خوش حساب و از رتبه اعتباری مطلوبی برخوردار باشند، مشمول تخفیف و ترجیحاتی در وثائق از سوی بانک می شوند؛ قطعاً سابقه مثبت مشتری، بهترین وثیقه برای بانک است.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به صادرکنندگان توصیه کرد به جای استفاده از یک خدمت بانک، از بسته و مجموعه خدمات بانک استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه‌هایی که محدودیت منابع وجود دارد، بانک توسعه صادرات خدمات تکمیلی مانند صدور ضمانت‌نامه و اعتبار اسنادی داخلی به مشتریان ارائه می‌دهد.

صالح آبادی اظهار داشت: حواله‌های ارزی مشتریان بانک در خارج از کشور با ساز و کارهای تخصصی که در مجموعه بانک توسعه صادرات طراحی شده، انجام می شوند؛ تلاش می‌کنیم تا در شرایط خاص فعلی خدمات بانک از کیفیت لازم برخوردار باشند تا صادرکنندگان بتوانند از مسیر بانک مسائل مرتبط با نقل و انتقالات مالی خود را حل کنند.

به گفته صالح آبادی، با تعامل خوبی که بانک با صادرکنندگان غیر نفتی از جمله صادرکنندگان محصولات پتروشیمی دارد، ارز مورد نیاز تولیدکنندگان برای ثبت سفارش واردکنندگان مواد اولیه از سامانه نیما فراهم می‌شود.

وی در ادامه افزود: بانک توسعه صادرات در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان صادراتی، تسهیلاتی با نرخ‌های ترجیحی در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=42793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi