2
استوری کنایه آمیز پهلوان رسول خادم؛

اسطوره کشتی ایران به لایحه حجاب واکنش نشان داد/عکس

  • کد خبر : 142785
  • 08 خرداد 1402 - 20:17
اسطوره کشتی ایران به لایحه حجاب واکنش نشان داد/عکس

دانستنی آنلاین: پهلوان رسول خادم، اسطوره محبوب کشتی ایران در یک استوری، به اقدامات مسئولان در خصوص لایحه حجاب واکنش نشان داد. به گزارش دانستنی آنلاین، رسول خادم، قهرمان کشتی جهان، پس از کناره گیری از ریاست فدراسیون کشتی، چند سالی است که از میادین ورزشی دور شده است. اما این دوری از  ورزش، باعث نشده […]

دانستنی آنلاین: پهلوان رسول خادم، اسطوره محبوب کشتی ایران در یک استوری، به اقدامات مسئولان در خصوص لایحه حجاب واکنش نشان داد.

به گزارش دانستنی آنلاین، رسول خادم، قهرمان کشتی جهان، پس از کناره گیری از ریاست فدراسیون کشتی، چند سالی است که از میادین ورزشی دور شده است. اما این دوری از  ورزش، باعث نشده تا  میان او و مردم فاصله ایجاد شود.

این قهرمان کشتی کشورمان نشان داده  که او یک پهلوان مردمی است نه  یک رئیس مصلحت اندیش و ریاکار.که برای حفظ منافع خود، چشم بر روی حقیقت می بندد.

به همین دلیل است که از پهلوان خادم، به عنوان یک چهره مردمی که همواره به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و از حق مردم دفاع کرده یاد می شود. کسی که  در سال‌های اخیر ، تبدیل به یکی از چهره‌های منتقد شده و عملکرد مسئولان را در موضوعات مختلف مورد نقد قرار داده است.

تازه‌ترین موضوعی که باعث شد رسول خادم بار دیگر در فضای مجازی خبرساز شود، مربوط می شود به انتقاداش پس از  انتشار خبر لایحه حجاب. موضوعی که این روزها، بیش از اندازه مورد توجه قرار گرفته و موجب شده  تا درد اصلی مردم، یعنی  گرانی و تورم به حاشیه رانده شود.

واکنش رسول خادم

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۳۲۴

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142785

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi