3

ایران مال ، بزرگترین مرکز تجاری ایران در غرب پایتخت

  • کد خبر : 27230
  • 01 می 2018 - 16:55
ایران مال ، بزرگترین مرکز تجاری ایران در غرب پایتخت

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و روز کارگر، علاوه بر رونمایی از نخستین فاز ایران مال (بازار بزرگ ایران) و معرفی وجوه مختلف این پروژه، از پیمانکاران و کارگران فعال در آن، قدردانی شد. ایران مال پروژه‌ای تجاری، فرهنگی، مذهبی، رفاهی و تفریحی است و این موضوع، مجتمع مذکور را متمایز از سایر مراکز خرید می‌کند.

دانستنی ایران: همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و روز کارگر، علاوه بر رونمایی از نخستین فاز بازار بزرگ ایران (ایران مال) و معرفی وجوه مختلف این پروژه، از پیمانکاران و کارگران فعال در آن، قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از روابط عمومی ایران مال، بازار بزرگ ایران پروژه‌ای چند وجهی است که دست اندار کاران آن، اهمیت این بازار را در همین ویژگی عنوان می‌کنند. ایران مال پروژه‌ای تجاری، فرهنگی، مذهبی، رفاهی و تفریحی است و این موضوع، مجتمع مذکور را متمایز از سایر مراکز خرید می‌کند.

این مجموعه تجاری تفریحی که در منطقه ۲۲ تهران واقع شده است، شامل بخش های زیر می باشد :

باغ ایرانی (به عنوان قلب پروژه و از زیباترین بخش های ایران مال)، پیست یخ، ایوان بلور، تالار پذیرایی الماس، گالری و نمایشگاه خودرو، مجموعه سینمایی،  فودکورت و مرکز تفریحات خانوادگی، آمفی تئاتر،  هتل های ۵ ستاره ایران مال، دریاچه ایران مال با نمایش و رقص آب، همچنین طرح توسعه آتی که شامل یک مجموعه فروشگاهی بزرگ و مرکز بین المللی تجارت تهران و مرکز نمایشگاه ها می باشد.

موقعیت منحصر بفرد مجموعه تجاری تفریحی ایران مال:

پس از انجام مطالعات و امکان سنجی های لازم باوجود به ۲ کلان شهر تهران و کرج در نزدیکی یکدیگر بهترین مکان برای احداث این پروژه در نقطه مرکزی بین این ۲ شهر انتخاب گردیده است این موضوع بدین معناست که اگر دایره ای به مرکزیت بازار بزرگ ایران و شعاع حدود ۲۷ کیلومتر رسم نماییم این دایره از مراکز شهرهای تهران و کرج عبور خواهد کرد. وجود پروژه های مختلف مسکونی، تفریحی و تجاری، در اطراف بازار بزرگ ایران نظیر دریاچه بزرگ خلیج فارس وجود پارک جنگلی، چیتگر، پروژه هزار و یک شهر و برج های مسکونی فراوان بر جذابیت این پروژه افزوده است. قرارگیری بازار بزرگ ایران در جزیره بزرگراهی همت، ایران خودرو، چهارباغ و طبیعت امکان دسترسی آسان به این مجموعه از ۴ ضلع شمال شرقی جنوبی و غربی را فراهم کرده است.

گزارش تصویری از مراسم رونمایی بازار بزرگ ایران:

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=27230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi