ارزشمندترین برندهای جهان در اختیار چند کشور بزرگ و قدرتمند اقتصادی قرار دارد. مؤسسه «برند فایننس» مؤسسهای مستقل است که در زمینه مشاوره به سازمانها و شرکتهای معتبر در جهت بالا بردن ارزش آنها با راهکارهای مدیریتی کمک میکند.
طبق تازهترین آمار این مؤسسه، کشورهایی که ارزشمندترین برندها را در اختیار دارند، معرفی شده است. آمریکا با ارزش برند حدود ۲۶ تریلیون دلار در رتبه نخست و کشورهای چین و آلمان به ترتیب در رتبههای دوم و سوم قرار دارند. برند ایرانی در این رتبهبندی در رتبه چهل و چهارم جهان قرار گرفته است. برند ایرانی با پنج پله نزول نسبت به سال ۲۰۱۷ ، دارای ارزش ۲۳۴ میلیارد دلار می باشد.
در اینفوگرافی زیر اطلاعات جامعی درمورد ارزشمندترین برندهای جهان و رتبه ایران در میان کشورها ارائه شده است.
با مطالعه این اینفوگرافی، اطلاعات لازم را کسب خواهید کرد.