2

ارائه خودروی جایگزین در طرح امداد نوروزی رامک یدک

  • کد خبر : 24711
  • 23 اسفند 1396 - 9:12
ارائه خودروی جایگزین در طرح امداد نوروزی رامک یدک

ارائه خودروی جایگزین در طرح امداد نوروزی رامک یدک

مدیر شبکه خدمات رامک یدک با اشاره به اجرای طرح عیدانه رامک یدک در مورد خودروهای سانگ یانگ در تعطیلات نوروزی از ارائه خودروی جایگزین به مشتریانی که خودروی آنها در جاده شوند دچار مشکل خبر داد.

به گزارش دانستنی آنلاین، سید داوود مقدسی در گفت و گو با عصر ایران خاطر نشان کرد: در طرح عیدانه رامک یدک علاوه بر حضور پر قدرت نمایندگی های این شرکت در سطح جاده ها از سوی دفتر مرکزی ۲ خودروی در محور قم – تهران و تهران – قزوین در کنار پایگاه های امداد جاده ایی به صورت جایگزین در نظر گرفته شده است تا در صورت بروز هر گونه مشکل بلافاصله خودروی مشکل دار از مشتری تحویل وضمن ارسال آن به تعمیرگاه برای جلوگیری از اتلاف وقت یک خودروی جایگزین در همان زمان در اختیار مالک قرار می دهد.

وی با اشاره به آمادگی تعمیرگاه های مرکزی این شرکت برای ارائه هر گونه خدمات در ایام نوروزی گفت: تمامی تعمیرگاه های مرکزی این شرکت از روز اول فرودین تا پایان تعطیلات آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.

مقدسی در پاسخ به پرسشی در زمینه مدت زمان انتظار مشتریان در تعمیرگاه ها رامک یدک گفت: معمولا بیشترین پذیرش خودرو در تعمیرگاه های مرکزی شرکت انجام می شود که خوشبختانه با تدابیر انجام شده هم اکنون ۹۷ درصد از خودروهایی که در تعمیرگاه های ما پذیرش می شوند در همان روز ترخیص می شود. همچنین در زمینه ارائه قطعات یدکی به رغم افزایش نرخ ارز هیچگونه افزایش قیمتی را  نداشتیم .
وی ادامه داد: مطابق با ارزیابی های صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران تعمیرگاه مرکزی ما در سال ۹۵ توانسته بود رتبه سوم خدمات دهی را به دست بیاورد که با اقداماتی که برای بهبود خدمات دهی در سال جاری انجام شد پیش بینی می کنیم تا امسال بتوانیم رتبه اول در کشور را کسب نماییم.

به گفته مدیر شبکه خدمات رامک یدک اقداماتی نظیر خریداری تجهیزات و آموزش پرنسل در سال جاری برای کلیه نمایندگی های رامک خودرو اجرایی شده است تا این نمایندگی ها بتوانند رتبه یک را در خدمات دهی کسب نمایید.

منبع: عصر ایران

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: 0 / 5. تعداد امتیازات: 0

به این خبر امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=24711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi