3

احتمال تغییر تاریخ برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

  • کد خبر : 69074
  • 25 اسفند 1398 - 11:42
احتمال تغییر تاریخ برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۰

دانستنی آنلاین: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان احتمالا تاریخ برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که قرار بود خرداد ۱۳۹۹ برگزار شود، تغییر خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ ویروس کرونا حالا با فتح تمام جهان، برنامه های از پیش آماده شده رقابت های ورزشی را هم با […]

دانستنی آنلاین: به علت شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان احتمالا تاریخ برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که قرار بود خرداد ۱۳۹۹ برگزار شود، تغییر خواهد کرد.

یورو 2020

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ ویروس کرونا حالا با فتح تمام جهان، برنامه های از پیش آماده شده رقابت های ورزشی را هم با تغییرات گسترده ای مواجه کرده است و در این میان رقابت های یورو ۲۰۲۰ که قرار است خرداد ۱۳۹۹ برگزار شود هم در آستانه تعویق قرار دارد.

در حال حاضر رقابت های باشگاهی ۵ لیگ معتبر اروپا لغو شده و یکی از مشکلات بزرگ بعد از به تعویق افتادن رقابت‌های باشگاهی، مشکل زمانبندی برای برگزاری رقابت های جام ملت های اروپا است. طی روزهای گذشته گفته شد که این بازی‌ها احتمالاً یک سال به تعویق خواهد افتاد اما با این وجود یوفا هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداد.

با این حال گفته می شود که یوفا تصمیم دارد مسابقات یورو را به ماه دسامبر(آذر) سال ۲۰۲۰ موکول کند تا به این ترتیب زمان کافی به کشور های اروپایی برای به اتمام رساندن لیگ هایشان داده شود و علاوه بر این رقابت های یورو نیز در همان سال ۲۰۲۰ برگزار شود.

تصمیمی که هنوز به طور رسمی در خصوص آن از سوی اتحادیه فوتبال اروپا صحبت نشده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=69074

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi