#بازاریابی_هیپنوتیزمی #تبلیغ #بیشتر_بدانیم #دانستنی
هیپنوتیزم همواره کلمه ای مسحور کننده بوده است و در طول تاریخ این علم با علوم غریبه و راز و رمزهای مخفی در هم آمیخته می شده است. اما هیپنوتیزم اکنون سال هاست به عنوان یک علم پذیرفته شده است. در واقع می توان هیپنوتیزم را ابزاری برای نفوذ در ذهن ناخودآگاه انسان تعریف کرد.
بازاریابی هیپنوتیزمی چیست؟
می توان گفت همانگونه که در هیپنوتیزم و هیپنوتیزم درمانی با تکنیک های آن روی ناخودآگاه بیمار تأثیر گذاشته و نسبت به درمان او اقدام می شود در بازاریابی هیپنوتیزمی نیز نیازها و خواسته های نهفته ی مشتری شناسایی شده و با تأثیر بر ناخودآگاه او محصول یا خدمات را به او معرفی و سفارش می نمایند.
تبلیغ یا وب سایتی که با استفاده از تکنیک های بازاریابی هیپنوتیزمی طراحی شده است. آنچنان مسحور کننده خواهد بود که شما برای مدت زمان بیشتری روی آن تبلیغ یا وب سایت یا محصول متمرکز نگاه می دارد تا زمانی که شما به محصول علاقمند شده و نسبت به تهیه آن اقدام کنید.
پایگاه دانستنی آنلاین پیشنهاد می کند توضیحات بیشتر در مورد بازاریابی هیپنوتیزمی را که آقای علی جاوید ارائه می دهند، در ویدئوی این نوشتار ملاحظه کنید.
گردآوری شده توسط پایگاه دانستنی آنلاین