2

آهنگ جدید رضا یزدانی برای جام جهانی

  • کد خبر : 130182
  • 10 آبان 1401 - 21:26
آهنگ جدید رضا یزدانی برای جام جهانی

تولید آهنگ «ایران صدای نفسامه» با صدای رضا یزدانی برای حمایت از تیم ملی فوتبال و با بودجه‌ی بخش خصوصی انجام شده است. به گزارش دانستنی آنلاین، مراحل ساخت و تولید آهنگ «ایران صدای نفسامه» که به منظور حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با صدای رضا یزدانی ترانه از […]

تولید آهنگ «ایران صدای نفسامه» با صدای رضا یزدانی برای حمایت از تیم ملی فوتبال و با بودجه‌ی بخش خصوصی انجام شده است.

رضا یزدانی
به گزارش دانستنی آنلاین، مراحل ساخت و تولید آهنگ «ایران صدای نفسامه» که به منظور حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با صدای رضا یزدانی ترانه از مهدی ایوبی و موسیقی بابک زرین و تنظیم بهتاش زرین توسط بخش خصوصی که در تیر ماه آغاز شده بود به پایان رسید.

پیشتر فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که محمد معتمدی به عنوان خواننده‌ی آهنگ تیم ملی در جام جهانی قطر انتخاب شده است که این خبر از سوی ایشان رد شد.

ساخت و تولید آهنگ تیم ملی با صدای رضا یزدانی به سفارش فدراسیون فوتبال آماده نشده و برای حمایت از تیم ملی فوتبال و هواداران آن با حمایت و بودجه‌ی بخش خصوصی انجام شده است.

با توجه به اینکه ساخت این آهنگ برای تیم ملی فوتبال در جام جهانی باید توسط فدراسیون فوتبال سفارش داده شود باید منتظر بود که آیا این ترانه توسط فدراسیون فوتبال به فیفا ارائه می‌شود یا خیر؟

رضا یزدانی سابقه اجرای آثاری مانند ترانه وطن یعنی در جام جهانی ۲۰۱۶ برزیل، ترانه پرچم سرود رسمی کاروان المپیک ایران در رقابت‌های کره جنوبی را دارد. / باشگا خبرنگاران جوان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۴ / ۵. تعداد امتیازات: ۹۱

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=130182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi