9

آمازون آثار یک نویسنده ایرانی را از سایت خود حذف کرد

  • کد خبر : 67450
  • 30 بهمن 1398 - 9:57
آمازون آثار یک نویسنده ایرانی را از سایت خود حذف کرد

دانستنی آنلاین: آثار نویسنده دو کتاب که پیش از این در سایت جهانی آمازون عرضه شده بود به دلیل تحریم کشورمان از این سایت حذف شده است. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در پی تحریم‌های گسترده آمریکا و غرب علیه کشورمان، این تحریم‌ها شامل آثار فرهنگی هم شده و در این راستا چاپ و […]

دانستنی آنلاین: آثار نویسنده دو کتاب که پیش از این در سایت جهانی آمازون عرضه شده بود به دلیل تحریم کشورمان از این سایت حذف شده است.

آمازون

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در پی تحریم‌های گسترده آمریکا و غرب علیه کشورمان، این تحریم‌ها شامل آثار فرهنگی هم شده و در این راستا چاپ و نشر ترجمه انگلیسی دو کتاب «پدیدارشناسی بحران‌های اجتماعی» و «میراث سیاسی قرآن» اثر سید حسین‌علی موسوی در کشور آمریکا ممنوع شد.

سیدحسین‌علی موسوی نویسنده این آثار  ضمن اعلام این خبر گفت: این دو کتاب به زبان انگلیسی تألیف شدند و به واسطه یکی از دوستان توسط مؤسسه‌ای در برخی کشورها منتشر شد.

وی ادامه داد: این دو کتاب هم به صورت مکتوب و هم به صورت مجازی در خارج از ایران خصوصاً در آمریکا منتشر شد و منعی هم برای این کار نبود و همه مجوزها هم در این زمینه اخذ شده بود تا اینکه چندی پیش چاپ و نشر این کتاب‌ها ممنوع و از روی اغلب سایت‌ها هم حذف شدند.

موسوی درباره حذف این کتاب‌ها گفت: طی دو ـ سه هفته گذشته ایمیلی از طرف شرکت آمازون برای من ارسال شد که در آن صراحتاً به من اعلام شد چون شما ساکن کشوری هستید که مورد تحریم دولت آمریکاست و از آن کشور مورد تحریم این کتاب‌ها را ارسال کرده‌اید، هر دو کتاب حذف می‌شوند و درآمد فروش کتاب‌ها و دسترسی به آن هم بلوکه می‌شود و شما دیگر قادر به دسترسی برای اصلاح و تغییرات در کتاب و مدیریت آن نخواهید.

منبع: خبرآنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=67450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi