5

آمار توزیع فراورده های نفتی در زاهدان

  • کد خبر : 139417
  • 23 فوریه 2023 - 8:36
آمار توزیع فراورده های نفتی در زاهدان

دانستنی آنلاین:مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در مورد توزیع فراورده های نفتی در 11ماهه امسال توضیحاتی داد. به گزارش دانستنی آنلاین:قربانعلی مردانی گفت: در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۲میلیارد و ۴۱۰ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفتگاز، نفت سفید و نفتکوره در منطقه زاهدان توزیع شد. وی افزود: […]

دانستنی آنلاین:مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در مورد توزیع فراورده های نفتی در 11ماهه امسال توضیحاتی داد.

به گزارش دانستنی آنلاین:قربانعلی مردانی گفت: در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۲میلیارد و ۴۱۰ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفتگاز، نفت سفید و نفتکوره در منطقه زاهدان توزیع شد.
وی افزود: این مقدار فرآورده از طریق نفتکش های جاده پیما و مخزندارهای ریلی از مناطق هرمزگان، کرمان، چابهار، تربت حیدریه، مشهد، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد و سایر مبادی کشور، تأمین شده و به منطقه زاهدان منتقل و توزیع شده است.

مردانی به برودت هوا در ماههای گذشته  اشاره کرد و افزود: این مسئله  مصرف فرآورده های نفتی مایع بجای گازطبیعی که بدلیل افت فشار گاز در کشور بوجود آمد ،ایجاد کرد و سبب ناترازی مصرف فرآورده های نفتی گردید همچنین با توجه به وضعیت تولید و مصرف سوخت در کشور، تأمین این حجم وسیع فرآورده در استان حاصل تلاش های جهادی کارکنان منطقه، همکاران ستاد تهران و مناطق تأمین بود که شایسته قدردانی می باشد.

وی از افزایش ۶درصدی فرآورده های نفتی توزیع شده در یازده ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اشاره کرد: این فرآورده ها شامل ۹۴۱میلیون لیتر بنزین، ۹۴۵ میلیون نفتگاز غیر نیروگاهی، ۲۷۰میلیون نفت سفید و ۲۵۵ میلیون لیتر نفتکوره می باشد که در نواحی زاهدان، زابل ، خاش و سراوان توزیع شده است.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=139417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi