9

آغاز «طرح قدر» شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد

  • کد خبر : 28326
  • 12 خرداد 1397 - 14:21
آغاز «طرح قدر» شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد

آغاز «طرح قدر» شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد

معاون شبکه خدمات شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارائه خدمات ویژه شرکت‌های ایساکو و امداد خودرو ایران، به هموطنان در لیالی متبرک قدر و بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، خبر داد.

شهریار سلطانی معاون شبکه خدمات شرکت ایساکو، با اعلام این خبر و ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت مولای متقیان و رحلت امام خمینی (ره) گفت: شرکت ایساکو و امداد خودرو ایران در سال‌های گذشته همواره، به مناسبت چهاردهم و پانزدهم خرداد و بزرگداشت این ایام، طرح‌های ویژه‌ای برای آسایش و رفاه زائرین حرم حضرت امام، اجرایی کرده اند؛ اما در سال جاری و به دلیل تقارن این ایام با لیالی قدر و حضور هموطنان در اماکن زیارتی کشور این طرح را گسترده تر از پیش اجرا خواهند کرد.

وی از اجرای این طرح در فاصله سیزدهم تا هجدهم خرداد ماه خبر داد و افزود: در این برنامه نزدیک به ۱۰۰ نمایندگی به صورت دو شیفت و تک شیفت به صورت کشیک آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خواهند بود که ساعت کاری نمایندگی های تک شیفت از ۸ تا ۱۶ و نمایندگی های دو شیفت از ۸ تا ۲۲ خواهد بود.

در طرح کشیک این ایام، در مجموع ۱۳۸۵ سرویس امداد و خدمات شامل اتوکلیک، امدادپلاس، خودرو امداد، خودروی حمل، موتور امداد، پایگاه جاده‌ای و پایگاه خدماتی در با تمرکز در مسیرهای منتهی به تهران و حومه، حرم مطهر، شهرهای مقدس قم و مشهد، مراکز استان ها و تمامی مسیرهای خروج از شهرها، آماده ارایه خدمات به خودروهای هموطنان خواهند بود.

وی در پایان ضمن گرامی‌داشت این ایام و بزرگداشت مقام شهدای پانزدهم خرداد گفت: پرسنل شرکت ایساکو همچون سال‌های پیشین با حضور در مرقد مطهر در مراسم لیالی قدر شرکت کرده و با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

لازم به ذکر است لیست نمایندگی‌های مجاز منتخب در ایام خدمات رسانی، در سایت ایساکو به آدرس www.isaco.ir  قابل مشاهده است.

منبع: ایساکو

پایگاه خبری دانستنی آنلاین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۰ / ۵. تعداد امتیازات: ۰

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=28326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi