2

آغاز به کار بزرگترین نیروگاه خورشیدی شمال غرب کشور

  • کد خبر : 36603
  • 02 می 2019 - 9:54
آغاز به کار بزرگترین نیروگاه خورشیدی شمال غرب کشور

دانستنی آنلاین: نخستین و بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی شمال‌غرب کشور به‌مساحت سه هکتار در شهرستان اردبیل آغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، مدیر عامل توزیع برق استان اردبیل، در مراسم بهره‌برداری از این پروژه به سرمایه‌گذاری ۱۰میلیارد تومانی بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: این مجموعه بدون دریافت تسهیلات بانکی و به‌همت […]

دانستنی آنلاین: نخستین و بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی شمال‌غرب کشور به‌مساحت سه هکتار در شهرستان اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، مدیر عامل توزیع برق استان اردبیل، در مراسم بهره‌برداری از این پروژه به سرمایه‌گذاری ۱۰میلیارد تومانی بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: این مجموعه بدون دریافت تسهیلات بانکی و به‌همت بخش خصوصی احداث شده است.

حسن محمدی با بیان اینکه این پروژه در تمامی مراحل اخذ مجوز تا بهره‌برداری حمایت شده است، ادامه داد: مجوز احداث این نیروگاه در مرداد ماه ۹۷ اخذ شد، اسفند سال ۹۷ هم برق نیروگاه تولید شد و عملا به بهره برداری رسید. میزان تولید برق این نیروگاه خورشیدی پنج هزار کیلووات‌ساعت است و می‌تواند برق ۶۵۰ خانوار را تأمین کند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید به یک مگاوات برق در نیروگاه الکا گفت: شرکت توزیع برق خرید تضمینی برق تولیدی به‌مدت ۲۰ سال را متعهد شده است و برق تولیدی به هر میزان باشد، خریداری خواهد شد.

مدیر عامل توزیع برق استان تصریح کرد: با هدف صیانت از محیط زیست، تولید انرژی‌های پاک مورد حمایت است و در تولید انرژی خورشیدی و بادی از طرح‌های پیشنهادی بخش خصوصی حمایت می‌شود.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=36603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi