3

آخر هفته چی ببینیم؟ / معرفی 5 فیلم پرفروش 2022

  • کد خبر : 131530
  • 10 نوامبر 2022 - 11:52
آخر هفته چی ببینیم؟ / معرفی 5 فیلم پرفروش 2022

تماشای فیلم یکی از سرگرمی های محبوب آخر هفته است که می توان با آن اوقات خوشی را برای خود و اعضای خانواده رقم زد. به گزارش دانستنی آنلاین، به رسم هر هفته قصد داریم برای آخر هفته چند فیلم در سال 2022 را معرفی کنیم. ۱. ۳۵۵ کارگردان: Simon Kinberg بازیگران: Jessica Chastain, Lupita […]

تماشای فیلم یکی از سرگرمی های محبوب آخر هفته است که می توان با آن اوقات خوشی را برای خود و اعضای خانواده رقم زد.

بهترین فیلم ای 2022

به گزارش دانستنی آنلاین، به رسم هر هفته قصد داریم برای آخر هفته چند فیلم در سال 2022 را معرفی کنیم.

۱. ۳۵۵

355

کارگردان: Simon Kinberg
بازیگران: Jessica Chastain, Lupita Nyong’o, Penélope Cruz
تاریخ اکران: ۱۷ دی ۱۴۰۰
فیلم سینمایی «۳۵۵» یک تریلر جاسوسی است که سیمون کینبرگ نویسنده و کارگردان تعدادی از آثار مجموعه «مردان ایکس» را در مقام کارگردان دارد.

فیلم درباره‌ی تعدادی از جاسوسان بین‌المللی است که برای یافتن و گرفتن یک سلاح مهم و مخفی از مزدوری خطرناک به هم پیوسته‌اند.

این فیلم هم از جمله آثاری بود که انتظار می‌رفت ژانویه سال ۲۰۲۱ اکران شوند اما نمایش آن به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا به تأخیر افتاد.

در واقع ۳۵۵ را باید نوعی مأموریت غیرممکن یا جیمز باند کاملا زنانه در نظر گرفت که بازیگران زن شناخته‌شده‌ای چون جسیکا چستین، پنه‌لوپه کروز و لوپیتا نیونگو را به خدمت گرفته است.

۲. هتل ترانسیلوانیا ۴ (Hotel Transylvania 4)

Hotel Transylvania 4

کارگردان: Jennifer Kluska, Derek Drymon
بازیگران: Andy Samberg, Selena Gomez, Kathryn Hahn
تاریخ اکران: ۲۴ دی ۱۴۰۰
«هتل ترانسیلوانیا ۴» از جمله انیمیشن‌های شناخته‌شده‌ای است که طی سال میلادی آینده پخش خواهند شد. این قسمت آخرین قسمت از مجموعه هتل ترانسیلوانیا است و ابتدا قرار بود سال ۲۰۲۱ روی پرده برود اما پس از اوج‌گیری مجدد کرونا در آمریکا، سونی برنامه توزیع فیلم را متوقف کرد و سپس حق توزیع را به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار به آمازون فروخت. آمازون قرار است فیلم را به شکل انحصاری از طریق سرویس آمازون پرایم پخش کند.

در شرح داستان فیلم آمده که این قسمت دراک و سایر هیولاها همه به انسان تبدیل می‌شوند در حالی که جانی هیولا شده است. طبیعتا دراک در بدن جدیدش قدرت‌های قبلی‌اش را از دست داده و با ترسناک‌ترین مأموریت زندگی‌اش روبه‌رو می‌شود.

۳. جیغ (Scream)

Scream

کارگردان: Matt Bettinelli-Olpin, Tyler Gillett
بازیگران: David Arquette, Neve Campbell, Courteney Cox
تاریخ اکران: ۲۴ دی ۱۴۰۰
زوج هنری مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت که پیشتر از آن‌ها فیلم «آماده باشی یا نه» (Ready or Not) را دیده بودیم، فیلم جدیدی را مجموعه فیلم‌های «جیغ» آماده اکران کرده‌اند.

این فیلم قسمت پنجم مجموعه سینمایی جیغ خواهد بود. هر چهار قسمت قبل را وس کریون طی سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۱ کارگردانی کرده بود و حال پس از مرگ او، سکان هدایت مجموعه به دست این هنرمندان تازه‌نفس افتاده است.

تعدادی از ستاره‌های اصلی مجموعه یعنی نو کمبل (در نقش سیدنی پرسکات)، کورتنی کاکس (در نقش گیل ودرز) و دیوید آرکت (در نقش دیویی رایلی) در این قسمت هم حضور خواهند داشت. گرچه گفته شده بود این فیلم نوعی راه‌اندازی مجدد مجموعه خواهد بود اما در حال حاضر می‌دانیم که قسمت پنجم دقیقا دنباله مستقیم قسمت چهارم است که سال ۲۰۱۱ روی پرده رفت.

۴. موربیوس (Morbius)

Morbius

کارگردان: Daniel Espinosa
بازیگران: Jared Leto, Matt Smith, Adria Arjona
تاریخ اکران: ۸ بهمن ۱۴۰۰
جدیدترین فیلم سونی در جهان مرد عنکبوتی داستان اصلی دانشمندی (دکتر مایکل موربیوس با بازی جرد لتو) را روایت می‌کند که ناخواسته و هنگام معالجه بیماری‌اش، خود را به یک خون‌آشام تبدیل کرده است.

موربیوس که سومین فیلم این جهان سینمایی است پس از دو فیلم «ونوم» (Venom) و «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» (Venom: Let There Be Carnage) نمایش داده می‌شود.

قرار بود تابستان سال ۲۰۲۰ شاهد اکران موربیوس باشیم اما اکران این اثر سینمایی به اولین ماه میلادی سال ۲۰۲۲ موکول شد. کارگردانی این اثر سینمایی را دنیل اسپینوزا،‌ کارگردان سوئدی بر عهده دارد که پیش از این فیلم «خانه امن» (Safe House) را جلوی دوربین برده بود.

۵. مرگ بر روی نیل (Death on the Nile)

Death on the Nile

کارگردان: Kenneth Branagh
بازیگران: Tom Bateman, Annette Bening, Kenneth Branagh
تاریخ اکران: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
کنت برانا در فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» علاوه بر کارگردانی، نقش هرکول پوآرو را بر عهده خواهد داشت. برانا پس از موفقیت نسبتا غافلگیرکننده فیلمی که سال ۲۰۱۷ تحت عنوان «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» (Murder on the Orient Express) کارگردانی کرد، یک بار دیگر در همین نقش ظاهر خواهد شد.

تاکنون مشخص شده نام‌های شناخته‌شده‌ای چون تام بیتمن، آنت بنینگ، گل گدوت، آرمی همر و رز لزلی به‌عنوان بازیگر به این پروژه سینمایی پیوسته‌اند.

فیلم سینمایی مرگ بر روی نیل با فیلم‌نامه‌ای از مایکل گرین اقتباسی است از رمانی به همین نام نوشته آگاتا کریستی. این سومین اقتباس از رمان کریستی است. اولین اقتباس سینمایی از این رمان سال ۱۹۷۸ با فیلم جان گیلرمین روی پرده رفت. سپس طی سال ۲۰۰۴ از مجموعه «پوآروی آگاتا کریستی» (Agatha Christie’s Poirot) قسمتی پخش شد که از این رمان اقتباس شده بود. / دیجی کالا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131530

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi