4

آخرین تصویر از سیامند رحمان ، قویترین مرد پارالمپیکی

  • کد خبر : 68160
  • 02 مارس 2020 - 10:00
آخرین تصویر از سیامند رحمان ، قویترین مرد پارالمپیکی

دانستنی آنلاین: سیامند رحمان ، قویترین مرد معلول فوق سنگین وزنه‌برداری پارالمپیک و جهان عصر  روز یکشنبه (11 اسفند ماه) در 31 سالگی درگذشت. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، سیامند رحمان یک روز پیش از فوت ناگهانی‌اش عکسی در فضای مجازی منتشر کرد که در حال تمرین کردن بود. رحمان روز گذشته تصویری از […]

دانستنی آنلاین: سیامند رحمان ، قویترین مرد معلول فوق سنگین وزنه‌برداری پارالمپیک و جهان عصر  روز یکشنبه (11 اسفند ماه) در 31 سالگی درگذشت.

سیامند رحمان

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، سیامند رحمان یک روز پیش از فوت ناگهانی‌اش عکسی در فضای مجازی منتشر کرد که در حال تمرین کردن بود.

رحمان روز گذشته تصویری از خود در حال تمرین کردن در فضای مجازی منتشر کرده بود و کاملا از روحیه و سلامت برخوردار بود. او پیش از این گفته بود که در سال ۲۰۲۰ به دنبال کسب سومین طلا در پارالمپیک و ثبت رکوردی جدید است اما اجل به او مهلت نداد.

«سیامند رحمان» ملی‌پوش پرافتخار پاراوزنه‌برداری ایران همچنین به‌ عنوان یکی از ستارگان کمپین معرفی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو معرفی و چندین بار نیز در نظرسنجی کمیته بین‌المللی پارالمپیک بهترین ورزشکار ماه انتخاب شده بود. او روز گذشته در 31 سالگی به دلیل ایست قلبی درگذشت.

«سیامند رحمان» در پاراالمپیک ۲۰۱۶ «ریو» با مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی تاریخ‌ساز شد؛ وی پس از کسب مدال طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان عنوان کرد که در توکیو دوباره خواهد درخشید.

۲ مدال طلای پارا المپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو، پنج مدال طلا و یک نقره مسابقات قهرمانی جهان و سه مدال طلای بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۰ گوانژو، ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا از سیامند ورزشکاری برجسته در سطح رقابت‌های بین‌المللی ساخته بود.

ویمتولد ۱۳۶۷ و اهل شهرستان اشنویه از توابع آذربایجان‌غربی و وزنه‌بردار سنگین وزن ایران بود که در سال ۱۳۸۷ برای اولین‌بار به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری معلولان دعوت شد.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=68160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi