1

هواشناسی در 21 آبان 1401

  • کد خبر : 131686
  • 12 نوامبر 2022 - 9:03
هواشناسی در 21 آبان 1401

سازمان هواشناسی از کاهش دمای هوا و بارش باران،‌ برف و وزش باد شدید ۵ روزه در ۲۱ استان خبر داد و نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان هشدار صادر کرد. به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از خوزستان،‌ لرستان،‌ ایلام،‌ […]

سازمان هواشناسی از کاهش دمای هوا و بارش باران،‌ برف و وزش باد شدید ۵ روزه در ۲۱ استان خبر داد و نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان هشدار صادر کرد.

هواشناسی
به گزارش دانستنی آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در مناطقی از خوزستان،‌ لرستان،‌ ایلام،‌ جنوب همدان،‌ مرکزی، کرمانشاه،‌ چهارمحال و بختیاری،‌کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، اصفهان، یزد، شمال کرمان،‌ خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد شدی موقتی و در استان‌های گیلان،‌ مازندران،‌ گلستان،‌ خراسان شمالی و ارتفاعات تهران و سمنان بارش باران همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

فردا یکشنبه در جنوب یزد، کرمان، شمال و شرق فارس و ارتفاعات جنوب غرب و غرب اصفهان بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد و در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

دوشنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است، سه‌شنبه در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل و چهارشنبه در مناطقی از غرب و شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی این 5 روز در مناطق کوهستانی و سردسیر البرز مرکزی و شرقی و زاگرس مرکزی بارش‌ها به صورت برف است. همچنین امروز هوای مناطق پرتردد شهرهای تهران و کرج با توجه سکون نسبی هوا غبارآلود است. / تسنیم

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi