0

معرفی بهترین و امن ترین کیف پول های تتر

  • کد خبر : 159933
  • 19 فروردین 1403 - 13:36
معرفی بهترین و امن ترین کیف پول های تتر
کیف پول تتر که به عنوان کیف پول USDT نیز شناخته می‌شود، نرم افزاری است که به کاربران امکان ذخیره، دسترسی و گاها خرید تتر را می‌دهد. این کیف پول حاوی یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی است که به عنوان رمز عبور برای دسترسی به حساب و وجوه عمل می‌کنند.

پایگاه خبری دانستنی آنلاین : کیف پول تتر که به عنوان کیف پول USDT نیز شناخته می‌شود، نرم افزاری است که به کاربران امکان ذخیره، دسترسی و گاها خرید تتر را می‌دهد. این کیف پول حاوی یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی است که به عنوان رمز عبور برای دسترسی به حساب و وجوه عمل می‌کنند.

در سطح اینترنت انواع کیف پول‌های تتر با ویژگی‌های مختلف برای دانلود وجود دارد،‌اگر سردرگم هستید و نمی‌دانید که بعد از خرید تتر در ایران کدام کیف پول‌ها برای نگه‌داری تتر مناسب‌تر هستند، ما لیستی از بهترین کیف‌پول‌های تتر (USDT)  را آماده کرده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید و در نهایت بهترین گزینه را مطابق با نیاز خود انتخاب کنید. پس در ادامه همراه ما باشید.

کریپتو والت (CryptoWallet)

کریپتو والت (CryptoWallet) سرویسی است که بسیاری از مردم آن را به دلیل ویژگی‌های زیادی که ارائه می‌کند، مانند خدمات مشتریان عالی، IBAN، کارت نقدی و صرافی داخلی دوست دارند. شایان ذکر است که این یک کیف پول موبایلی است و شما می‌توانید آن را در هر کجا همراه خود داشته باشید. این یک اپلیکیشن رایگان است و استفاده از آن آسان است. علاوه بر این، صرافی خود را نیز در ان گنجانده است.

کاربران CryptoWallet به تعداد زیادی از قابلیت‌ها و همچنین ویژگی‌های امنیتی مانند احراز هویت دومرحله‌ای دسترسی دارند کریپتو والت همچنین می‌تواند به کلیدهای خصوصی افراد دسترسی داشته باشد. اگرچه بسیاری خواهان آن هستند که خودشان کلیدهای خصوصی را کنترل کنند، اما این تنها منجر به این می‌شود که مسئولیت کامل وجوه را داشته باشند در حالی که هیچ کمکی دریافت نمی‌کنند.

CryptoWallet را می‌توان برای ذخیره چندین ارز مانند لایت کوین، بیت کوین، ریپل و اتریوم استفاده کرد. ارزها را می‌توان در صرافی داخل برنامه نیز معامله کرد. افرادی که از CryptoWallet استفاده می‌کنند همچنین می‌توانند یک کارت نقدی سفارش دهند که به آنها امکان می‌دهد تتر و سایر توکن‌ها را در هر فروشگاه آنلاینی خرج کنند. انجام حواله بانکی و پرداخت قبوض نیز با CryptoWallet IBAN امکان پذیر است.

تتر والت (Tether Wallet)

تتر والت کیف پول رسمی USDT است و تقریباً یک کیف پول تلفن همراه است که به طور خاص برای ذخیره USDT شما ساخته شده است. این یک برنامه رایگان است و استفاده از آن بسیار آسان است. اگر به تازگی معاملات کریپتو را شروع کرده‌اید و به دنبال جایی برای نگه‌داری وجوه خود هستید، تتر والت می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد. این والت صرفاً به دلیل ساده بودن آن برای مبتدیان عالی است. همچنین احراز هویت 2 مرحله‌ای را به همراه سایر ویژگی‌های امنیتی ارائه می‌دهد.

اگرچه این پلتفرم امن است، اما مهم است که از حادثه هک آن در سال 2017 آگاه باشید. تتر والت از آن زمان اقدامات امنیتی جدی‌تری انجام داده است، بنابراین هیچ گونه نقض امنیتی وجود ندارد و اطمینان حاصل می‌شود که دارایی سرمایه گذاران ایمن است. فقط به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید بیت کوین را ذخیره کنید کیف پول مناسبی نیست و همچنین از هر دارایی دیجیتالی پشتیبانی نمی‌کند.

مای اتر والت MyEtherWallet))

اگر به دنبال چیزی هستید که هم نسخه دسکتاپ و هم نسخه موبایل داشته باشد، مای اتر والت  (MyEtherWallet=)یک گزینه عالی است. دریافت این کیف پول رایگان است و همچنین نه تنها تتر، بلکه اتر را نیز می‌تواند ذخیره کند.

چیزی که در مورد این کیف پول قابل توجه است این است که می‌تواند از کیف پول‌های سخت افزاری مانند Trezor و Ledger پشتیبانی کند و یک کد متن باز دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آزادانه آن را بررسی کنند. نسخه دسکتاپ بسیار امن است زیرا وجوه در یک سرور راه دور ذخیره نمی‌شود، بلکه در دستگاه کاربر ذخیره می‌شود.

نقاط ضعف این کیف پول شامل این است که هیچ پشتیبانی مشتری در دسترس نیست و امکان ذخیره هر چیزی غیر از توکن های اتر و ERC20 وجود ندارد.

امنی والت (OmniWallet)

OmniWallet یک کیف پول تحت وب است، بنابراین نیازی به دانلود هیچ برنامه‌ای نیست. این پلتفرم وب روی بلاکچین Omni میزبانی می‌شود، که یکی از بلاک چین‌هایی است که به منظور پشتیبانی از تتر (USDT( ایجاد شده است. این کیف پول به افراد اجازه می‌دهد تا کلیدهای خود را کنترل کنند، که ممکن است برای برخی افراد مفید باشد. نقصش این است که از تعداد کمی از رمزارزها پشتیبانی می‌کند.

کوینومی

افرادی که خواهان پشتیبانی از همه انواع Tether هستند باید به کوینومی (Coinomi) نگاهی بی اندازند. استفاده از این کیف پول آسان است و دارای نسخه دسکتاپ و موبایل پلتفرم است. تنوع ارز زیادی دارد و از بیش از 1000 رمزارز پشتیبانی می‌کند. این برای افرادی که کمی تنوع می‌خواهند بسیار عالی است. با این حال، از ارز فیات پشتیبانی نمی‌کند و تبادل رمزارز با فیات در این کیف پول امکان پذیر نیست.

کیف پول بایننس (Binance Wallet)

صرافی بایننس یک کیف پول تحت وب و موبایل را برای افرادی که به دنبال انجام مبادلات ارزهای دیجیتال هستند ارائه می‌دهد. بایننس یکی از پراستفاده‌ترین کیف پول هاست و این ممکن است عمدتا به این دلیل باشد که از انواع تتر پشتیبانی می‌کند. بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز در این صرافی ارائه می‌شوند. احراز هویت 2 مرحله‌ای نیز برای بهبود امنیت کاربران ارائه شده است.

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

لجر کیف پولی است که از 1000 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که یکی از آنها تتر است. این یک کیف پول سخت افزاری است و وقتی از آن استفاده نمی‌کنید رمزارزها را آفلاین نگه می‌دارد. این یک کیف پول بسیار امن است، اما برای خرید آن کمی هزینه کنید.

جمع بندی

اگر ابزار خوبی می‌خواهید که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال را با خیال راحت ترید کنید، انتخاب یک کیف پول تتر مناسب مهم است. همانطور که گفته شد، شما باید گزینه‌های مختلف ارائه شده در این مقاله را بررسی کنید و بسته به نیازهای خود به مناسب‌ترین گزینه رضایت دهید.

هنگام انتخاب کیف پول تتر ، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید نوع کیف پولی است که باید استفاده کنید. می‌توانید کیف پول‌های موبایل، وب، دسکتاپ و سخت‌افزار را بیابید که کیف‌پول‌های سخت‌افزاری امن‌ترین آنها هستند. کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند فلش یو‌اس‌بی هستند و می‌توانید آن‌ها را به رایانه‌تان وصل کنید. ضمن اینکه رمزارزها به صورت آفلاین در این کیف پول ها ذخیره می‌شوند.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=159933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi