2

شهرستان تربت‌جام دچار قطعی گاز است + فیلم

  • کد خبر : 138118
  • 15 ژانویه 2023 - 16:06
شهرستان تربت‌جام دچار قطعی گاز است + فیلم
جواد اوجی روز یکشنبه با حضور در تربت‌جام و بررسی وضعیت قطعی گاز بعضی از مشترکان این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود:اکنون از مجموع ۳۶ هزار و ۳۶۵ روستا و هزار و ۲۲۴ شهر فقط در تربت‌جام دچار قطعی گاز شده‌ایم، ایشان در ورود به مشهد در جلسه با استاندار خراسان رضوی روند گازرسانی به جنوب استان پیگیری شد.اوجی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۷ هزار مشترک در تربت‌جام دچار قطعی گاز هستند، گفت : نفت سفید رایگان و کپسول گاز توزیع شده است و ۱۷ هزار بخاری برقی نیز امروز بین مشترکان یادشده توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین ، جواد اوجی روز یکشنبه با حضور در تربت‌جام و بررسی وضعیت قطعی گاز بعضی از مشترکان این شهرستان گفت:اکنون از مجموع ۳۶ هزار و ۳۶۵ روستا و هزار و ۲۲۴ شهر فقط در تربت‌جام دچار قطعی گاز شده‌ایم، ایشان در ورود به مشهد در جلسه با استاندار خراسان رضوی روند گازرسانی به جنوب استان پیگیری شد.

اوجی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۷ هزار مشترک در تربت‌جام دچار قطعی گاز هستند، گفت : نفت سفید رایگان و کپسول گاز توزیع شده است و ۱۷ هزار بخاری برقی نیز امروز بین مشترکان یادشده توزیع خواهد شد.

وزیر نفت اظهار داشت: اجرای عملیات خط تقویت انتقال گاز به تربت‌جام نیز از امروز از مشهد یا فریمان آغاز می شود تا سال آینده مشکل قطعی گاز در این منطقه پیش نیاید.

وی گفت: ۴۸۰ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در کشور داریم. میانگین دمای ۲۰ استان کشور در سرمای اخیر منهای ۱۰ درجه زیر صفر بوده اما با این وجود در همه جا شبکه گاز پایدار است.

جواد اوجی بیان کرد: از پنجشنبه گاز ورودی از ترکمنستان بخاطر مشکلات و سرما قطع شده است، به محض قطع گاز تغییر آرایش شبکه دادیم و هیچ جا قطعی گاز نداشتیم.

وی اظهار داشت: با تعطیلی تهران در 24 و 25 دی ماه 1401 روزانه چهار تا پنج میلیون مترمکعب و در خراسان رضوی ۲ میلیون مترمکعب حجم گاز صرفه جویی شده است.

شهرستان مرزی تربت جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و با کشور افغانستان از شرق هم مرز است.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=138118

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi