8
در پی پیروزی تیم پرسپولیس بر نساجی

سرخ پوشان، پانزدهمین جام را نیز تصاحب کردند

  • کد خبر : 142076
  • 18 می 2023 - 23:23
سرخ پوشان، پانزدهمین جام را نیز تصاحب کردند

دانستنی آنلاین: تیم پرسپولیس با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا و پر گل، تیم نساجی را شکست داد و جام قهرمانی بیست و دومین مسابقات لیگ برتر را تصاحب کرد و عنوان پرافتخار ترین تیم تاریخ لیگ را به دست آورد. به گزارش دانستنی آنلاین تیم پرسپولیس با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا و […]

دانستنی آنلاین: تیم پرسپولیس با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا و پر گل، تیم نساجی را شکست داد و جام قهرمانی بیست و دومین مسابقات لیگ برتر را تصاحب کرد و عنوان پرافتخار ترین تیم تاریخ لیگ را به دست آورد.

به گزارش دانستنی آنلاین تیم پرسپولیس با به نمایش گذاشتن یک بازی زیبا و پر گل، تیم نساجی را شکست داد و جام قهرمانی بیست و دومین مسابقات لیگ برتر را تصاحب کرد و عنوان پرافتخار ترین تیم تاریخ لیگ را به دست آورد. 

در پی این پیروزی جام قهرمانی توسط امید عالیشاه به‌ عنوان کاپیتان این تیم بالای سر برده شد. پرسپولیس هشتمین قهرمانی در ۲۲ دوره لیگ برتر و پانزدهمین قهرمانی تاریخ خود در فوتبال ایران را در حالی به دست آورد که  بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی با پیراهن‌های مخصوص که روی آن عدد ۱۵ به ثبت رسیده بود روی سکو حاضر شدند.

سرخ پوشان پایتخت، امروز با عبور از سپاهان که رقیب اصلی این تیم برای رسیدن به قهرمانی بود موفق شدند جام قهرمانی را به ویترین افتخارات خود اضافه کنند. جالب  این  که ۱۵ سال قبل پرسپولیس در چنین روزی موفق شد برای دومین بار جام قهرمانی لیگ برتر را با برد مقابل سپاهان بالای سر ببرد.

بر اساس این گزارش، تا کنون هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس موفق به قهرمانی در لیگ برتر نشده است و می توان گفت که از این حیث این تیم رکورد جالبی را به نام خود ثبت کرده است.

از حاشیه های این مراسم می توان به اقدام یحیی گل محمدی سرمربی پرافتخار پرسپولیس اشاره کرد که هنگام اهدای مدال ها، از محمدرضا پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، که برای اهدای جوایز کنار سکو حضور داشت، درخواست کرد مدالش را به گردن فرزند هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس بیندازد. این اقدام ارزشمند سرمربی پرسپولیس،  بغض فرزند مرحوم هادی نوروزی را به دنبال داشت و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

 

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=142076

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi