1

دانلود سی پی کالاف و جم فری فایر، چطور و چگونه !

  • کد خبر : 159939
  • 19 فروردین 1403 - 13:36
دانلود سی پی کالاف و جم فری فایر، چطور و چگونه !
چگونه میتوان سی پی کالاف دیوتی موبایل و یا جم فری فایر را دریافت کرد یا به عبارتی بارگیری کرد و یا به قولی دانلود کرد؟

پایگاه خبری دانستنی آنلاین : چگونه میتوان سی پی کالاف دیوتی موبایل و یا جم فری فایر را دریافت کرد یا به عبارتی بارگیری کرد و یا به قولی دانلود کرد؟

در روش اول برای بی نهایت کردن جم فری فایر ابتدا وارد تاپ آپ شوید و روی گزینه خرید جم کلیک کنید و خارج شوید. در گام دوم در قسمت کاراکترها، کاراکتر آدام را انتخاب کنید. گان‌های خود را غیر فعال و اسکین‌ها را خالی کنید؛ مانند ابتدای بازی و حتما دنس‌ها در قسمت والت را به حالت غیر فعال درآورید. سپس در بخش استور روی تمامی محصولات کلیک کرده و از بازی logout کنید و مجدد login شوید. اگر پس از انجام تمامی این مراحل ۱۰۰۰۰ جم رایگان در فری فایر را دریافت نکردید، ادامه این مطلب را بخوانید.

سایت رایگان دریافت جم، الماس و سیپی

روش فوق یکی از روش های دریافت جم رایگان در بازی فری فایر، این روش های برای بازی های دیگری همانند کالاف دیوتی موبایل، موبایل لجند هم در سایت های مختلف پیشنهاد می شود، علاوه بر این نیز سایت‌های وجود دارند که در مقابل انجام کارهایی مانند عضویت در کانال‌های تلگرامی، دنبال کردن صفحات اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی به شما وعده دریافت رایگان  جم و  سیپی رایگان  می‌دهند؛

اما چه دلیلی وجود دارد که بعد از عضویت شما در کانال های شان وعده خود را عملی کنند؟ رک و راست بگوییم: مطمئن‌ترین راه، برای دریافت این ارزهای درون بازی خرید آن ها است؛ پس به فرض مثال اگر میخواهید جم فری فایر بخرید، معتبر بخرید. زیرا در صورتی که جم و یا سیپی رایگان شما نامعتبر باشد، ممکن است اکانت شما بن شود! و در ساده ترین حالت ممکن اکانت شما دیگر بازگردنده نمی‌شود. با یک سرچ ساده در اینترنت سایت‌های بسیاری به شما نمایش داده می‌شوند که با مراجعه به آنها و رعایت قوانین به شما جم فری فایر رایگان می‌دهند اما باز هم آن‌ها را توصیه نمی‌کنیم!

توجه توجه!

به یاد داشته باشید که جیمیل و رمز متصل به بازی شما همانند کلید خانه شما است، تنها به فرشگاه هایی باید اعتماد کرد که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند، هرچند که سابقه فعالیت شرکت نیز میتواند تا حدی خیال افراد را از بابت اعتبار دهنده خدمات راحت کند. وقتی وبسایتی دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) است بدین معنا است که پلیس فتا صلاحیت فعالیتش را تأیید کرده است.

کارمندان نماد اعتماد الکترونیک نیز از این ارگان استعلام‌های لازم را می‌گیرند تا درباره صلاحیت خدمات وی تصمیم‌گیری کنند. اگر صلاحیت وبسایت تأیید نشود، نام او به فهرست سیاه وارد و امکان دریافت این نماد از او گرفته می‌شود.  پس از بررسی های صورت گرفته متوجه شدیم که یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده این خدمات شرکت موجوجم است که بنا به اطلاعات به دست آمده از سال ۱۳۹۳ درحال فعالیت در زمینه خدمات درون برنامه ای بازی های ویدئویی مثل خرید سی پی کالاف، خرید جم موبایل لجند و دیگر محصولات درون بازی ها می باشد و وبسایت آن دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) است.

دانلود سی پی کالاف و جم فری فایر، چطور و چگونه !

 بسته های جم  و یا سیپی در حجم های گوناگونی به فروش می رسند. انواع سایت های خرید درون برنامه ای در این خصوص در حال ارائه خدمات هستند. در این بین بسته ها از نظر قیمت و تعرفه مشخصی ندارند و با قیمت دلار تغییر می کنند. خرید جم کلش آف کلنز، جم فری فایر و یا جم موبایل لجند و سیپی کالاف دیوتی ارزان از هر سایتی امکان پذیر نیست. بایستی اعتبار، امنیت و عملکرد مرکز مورد نظر نیز مورد توجه قرار بگیرد. با توجه به بررسی های فراوان، متوجه شدیم که اعتبار موجوجم با توجه به سابقه، داشتن نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ساماندهی خرید مطمئن شما را تضمین می کند. همچنین قیمت آیتم ها درون سایت موجوجم به گونه ای است که رضایت شما را به همراه داشته باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات: ۵ / ۵. تعداد امتیازات: ۱

به این خبر امتیاز دهید

۰/۵ (۰ نظر)
لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=159939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi