3

اعتبار قرارداد خرید از ایران خودرو با پیامک ۸ رقمی

  • کد خبر : 63964
  • 04 دسامبر 2019 - 17:40
اعتبار قرارداد خرید از ایران خودرو با پیامک ۸ رقمی

دانستنی آنلاین: پایگاه اطلاع‌رسانی ایران خودرو تاکید کرد: ثبت‌نام برای خرید محصولات ایران‌خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir صورت می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در این اطلاعیه تصریح شده است که پیامک حاوی ردیف قرارداد ۸ رقمی که از طریق سامانه پیامکی ایران خودرو (شماره ۹۸۳۰۰۰۹۶۴۴۰) به شماره همراه […]

دانستنی آنلاین: پایگاه اطلاع‌رسانی ایران خودرو تاکید کرد: ثبت‌نام برای خرید محصولات ایران‌خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی به نشانی esale.ikco.ir صورت می‌گیرد.

ثبت نام ایران خودرو فقط از سایت اینترنتی فروش

به گزارش پایگاه خبری دانستنی آنلاین، در این اطلاعیه تصریح شده است که پیامک حاوی ردیف قرارداد ۸ رقمی که از طریق سامانه پیامکی ایران خودرو (شماره ۹۸۳۰۰۰۹۶۴۴۰) به شماره همراه مشتری ارسال می‌شود، به‌منزله اعتبار قرارداد خرید از ایران خودرو است.

همچنین در اطلاعیه آمده است: در ثبت نام اینترنتی محصولات ایران خودرو تمامی مبالغ تنها به حساب شرکت ایران خودرو واریز خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است که پس از انجام ثبت‌نام اینترنتی، مشتری ملزم است تا برای تکمیل پرونده با در دست داشتن مدارک شناسایی لازم به نمایندگی مربوطه مراجعه کند.

در این اطلاعیه همچنین به سوءاستفاده‌های گزارش شده از سوی برخی افراد سودجو، اشاره شده و ادامه داده است که هرگونه قرارداد که در خارج از رویه ذکر شده ایجاد شود فاقد اعتبار بوده و ایران خودرو در این رابطه هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

در این اطلاعیه همچنین گفته شده است: هرگونه پیشنهاد واریز وجه به حساب شخصی از طرق مختلف مورد تایید شرکت ایران خودرو نیست.

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=63964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi