1

بازدید رئیسی از پروژه های پاکدشت

  • کد خبر : 131505
  • 10 نوامبر 2022 - 10:21
بازدید رئیسی از پروژه های پاکدشت

رئیس جمهور کشورمان در دور بازدیدهای میدانی خود این با  به پاکدشت سفر کرد تا از پروژه های خط انتقال پساب بهداشتی فاضلاب تصفیه‌خانه ری و کمربندی جنوبی در حال احداث این شهرستان بازدید کند. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان که در قالب بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صبح امروز پنجشنبه به […]

رئیس جمهور کشورمان در دور بازدیدهای میدانی خود این با  به پاکدشت سفر کرد تا از پروژه های خط انتقال پساب بهداشتی فاضلاب تصفیه‌خانه ری و کمربندی جنوبی در حال احداث این شهرستان بازدید کند.

رئیس جمهور
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان که در قالب بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران صبح امروز پنجشنبه به پاکدشت سفر کرده است از پروژه های خط انتقال پساب بهداشتی فاضلاب تصفیه‌خانه ری و کمربندی جنوبی در حال احداث پاکدشت بازدید کرد.

رئیسی در جریان این بازدید که از سوی وزرای نیرو و راه و شهرسازی و همچنین معاون اجرایی رئیس جمهور همراهی می‌شد در جریان روند احداث این پروژه‌ها قرار گرفت.

اجرای پروژه خط انتقال پساب بهداشتی فاضلاب تصفیه‌خانه ری از سال ۹۲ آغاز شده، اما به دلیل برخی مشکلات از جمله سرمایه‌گذاری معطل مانده است. در صورت تکمیل این پروژه سالانه ۲۸۰ میلیون مترمکعب آب بهداشتی در اختیار کشاورزان منطقه قرار خواهد گرفت همچنین پروژه کمربندی جنوبی پاکدشت به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ ملی با گذشت ۱۴ سال از آغاز احداث آن همچنان به پایان نرسیده است.

رئیس جمهور پس از استماع گزارش روند اجرایی و مشکلات پیش‌روی تکمیل این پروژه‌ها، امکان زیرکشت رفتن پایدار ۳۵ هزار هکتار از اراضی منطقه در صورت تکمیل پروژه خط انتقال پساب بهداشتی را اقدامی بسیار ارزشمند دانست.

رئیسی همچنین با اشاره به مشکل تملیک اراضی در این پروژه‌ها و مطالبات مردم به معاون اجرایی ماموریت داد تا با ارزیابی و برآورد‌های دقیق نسبت به تخصیص بودجه و رفع مشکل این پروژه اقدام کند تا مردم شاهد گشایش و بن‌بست شکنی در این پروژه‌های معطل مانده باشند. / باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi