2

آغاز فروش محصولات هپکو با تسهیلات ویژه

  • کد خبر : 131426
  • 18 آبان 1401 - 17:46
آغاز فروش محصولات هپکو با تسهیلات ویژه

امروز (چهارشنبه) برای اولین بار فروش محصولات شرکت هپکو با تسهیلات ویژه از امروز آغاز شد. به گزارش دانستنی آنلاین، امید قالیباف با اعلام این موضوع به ایسنا، گفت: با هدف حمایت از تولید داخل، برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰ درصد تسهیلات بانکی به فروش می‌رسد. مدت بازپرداخت تسهیلات […]

امروز (چهارشنبه) برای اولین بار فروش محصولات شرکت هپکو با تسهیلات ویژه از امروز آغاز شد.

هپکو

به گزارش دانستنی آنلاین، امید قالیباف با اعلام این موضوع به ایسنا، گفت: با هدف حمایت از تولید داخل، برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰ درصد تسهیلات بانکی به فروش می‌رسد. مدت بازپرداخت تسهیلات چهار ساله با شش ماه تنفس و سود ۱۲ درصد درنظر گرفته شده است و ۸۰ درصد قیمت محصول از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت ادامه داد: چنین شرایطی جهت خرید برای نخستین بار اجرا می‌شود و هدف از این بسته تشویقی تحقق دستور رییس جمهور در حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن است. بهره‌برداران معادن کوچک و متوسط و واحدهای فرآوری می‌توانند از امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) با مراجعه به سامانه صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، جهت خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

وی در رابطه با تنوع محصولات مشمول این تسهیلات، اعلام کرد: سه مدل بیل مکانیکی، سه مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و دو مدل تراک از جمله محصولات شرکت هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارند.

مشاور وزیر صمت در پایان تاکید کرد: وزارت صمت از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید داخل استفاده می‌کند. ضمن اینکه در اجرای این سیاست اصولی طرح‌های دیگری نیز در دست انجام است که بزودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است که پیش‌تر، این مقام مسئول در وزارت صمت، ضمن اشاره به اختصاص ٣٠٠٠ تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی جهت خرید تراکتور، اعلام کرده بود: سود این تسهیلات چهار درصد و مدت بازپرداخت هفت ساله خواهد بود و بر اساس توافق نامه‌ای که هفته آینده به امضا خواهد رسید، سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای این تسهیلات در نظر گرفته می‌شود. این تسهیلات توسط یکی از بانک‌ها پرداخت خواهد شد. / ایسنا

لینک کوتاه : https://danestanyonline.ir/?p=131426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

فرم جستجو

تبلیغات در سایت   درباره ما   تماس با ما

logo-samandehi